Gå til innhold

samboer sier at ammetåka er bare tull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at du er ute etter en skikkelig saftig diskusjon og ønsker deg lykke til ;-)

Skrevet

han mener at man glemmer uansett ammetåke el ikke,ammetåke er bare et utrykk man bruker når man glemmer

Skrevet

Jaja, han om det :-)

Skrevet

He he,,, her er det veldig tåkete... Hormoner som gjør det, så mannen din tar feil:-) Ærta bærta til han:-) Se på en mor som ammer, og se sløret som legger seg over blikket hennes! og glemsk blir man også! Men man glemmer ingenting som har med babyen å gjøre!!

Skrevet

Det kan samboer holde kjeft om inntil han ammer selv!

Skrevet

jeg ammer jeg oxo jeg mener det fins ammetåke...

Skrevet

Hormoner å søvnmangel som gjør d, så d e høyst reelt. Æ har gådd mæ helt vill i ho denne gangen, mens forrige gang va d ikkje riktig så ille, men da hadde æ jo bare et barn....

Som andre her sir så kan han egentlig bare holde kjæft helt t d e han som e oppe å amme 4 ganga på natta!

Skrevet

Ammetåke er ikke bare det å være glemsom...

Det er mange nybakte mødre som blir inni en "boble", der det bare er de og den nyfødte som eksisterer, kort tid etter fødsel. Det er også ammetåka...

Ammetåka har en vid definisjon. Faktisk, her i huset, var det gubben som visste best hva ammetåke var.

Skrevet

Det er sikkert og visst at det er noe som eksisterer hos nybakte mødre! Skulle forklare noe for en butikkdame for en stund siden, men måtte rett og slett gi opp og be mannen forklare;o) Snakk om flaut! Har vært helt "tullete" i hodet til tider:o)

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

jeg ammet ikke lenge.. men jeg gikk så og si rett i bakken når jeg gjorde det.. ble helt borte

Skrevet

Tror ikke det er amminga, men mer mangelen på søvn. Fullammet til 6 mnd, men la ikke merke til noen ammetåke, nei.

Skrevet

Tror også det er mangel på søvn! Surrete blir man hvertfall!

Skrevet

Herregud, selfølgelig fins ammetåke!!!! Når jeg var på sykehuset og begynte ammingen, sa jeg fra at jeg ikke ville ha flere smertestillende (hadde KS) for jeg følte jeg ble så dopa av de. Fikk beskjed om at jeg ikke hadde fått smertestillende, at det var ammingen- HAHA!

Gjest Odyssey og det nydelige nurket
Skrevet

HAHA siste anonym, SAMME HER!!

Skrevet

Helt seriøst, har akkurat sluttet å amme lillemann på 9 mnd og merker at hukommelsen sakte men sikkert kommer tilbake... Det er håp! Digg assa!!

Skrevet

hehe, har han prøvd å amme og bli vekket til alle døgnets tider??

Ingen erfaring = ingen mening. Jeg har ihvertfall vært nær tom i hodet når jeg har ammet begge gangene.

Skrevet

E'kke mer virrete nå enn før, men du verden så fin unnskyldning det er ;-) Sier man ammetåke er folk forståelsesfulle med en gang.

Tror som andre her at det nok er søvnmangel som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...