Gå til innhold

Kvalm....æsj!

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært småkvalm i en ukes tid, kvalmen kommer og går...men mest om kvelden. Æsj, er skikkelig lei!! Har også hatt murringer fra og til, i dag er jeg også øm i korsryggen. Hadde vært veldig deilig hvis dette var gravid-symptomer, men det har jeg ikke særlig tro på :( Har sett etter El-slim flere ganger om dagen siden jeg hadde tantebesøk sist, men har bare hatt hvitt, ikke-strekkbart sekret...

Kan jeg ha EL nå mon tro??? (har lest at noen blir kvalme da)

Blir så utrolig forvirret av dette...

Dette var egentlig bare litt syting... Håper dere har hatt en koselig pinsehelg :-)

Fortsetter under...

Kvalme er ufyselig, med mindre den har sammenheng med graviditet=) Synes dette høres lovende ut jeg *bombobadilla...* !

Krysser iallefall fingrene for at tanta har tatt seg en langtidsferie=)

vente, vente.... (er håpløs til det) - håpe, håpe - vi får vente sammen=) (Har ikm ca.6/6)

Jeg ville nok tatt en gravid test jeg da... er du sålangt i syklusen er detjomulig du er gravid :-) For tar du en el test for å sjekkeom du har el, men så er du gravid, så får du positiv el test og da vet du ikke. Men men graviditetstest kan vil du få svar.

Lykke til da!!!!!!!!!

Annonse

På oppfordring fra Kirsty (bra, så slipper jeg og å så dårlig samvittighet over å brenne av enda 100 kroner ;-) ) tok jeg en test i morges, men den var selvfølgelig negativ :-(

Vet ikke helt hvor mange dagers syklus jeg skal regne med, men med en 37 dagers blir det jo i tilfelle alt for tidlig, men får bare se det an :-)

Takk for oppløftende tilbakemeldinger alle sammen :-)

Ha en strålende dag!

Jeg ønsker deg all hell og lykke *bombobadilla*m*babydilla*! Jeg skal krysse fingrene og sende litt babystøv din vei.. ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Hihihi... Jeg vil GJERNE være med på babyboomen, men har ikke helt troen på det denne måneden :-( Lurer på om jeg har hatt EL i det hele tatt..? Men, testing er jo morsomt (utrolig at jeg synes det fortsatt etter så mange negtive tester!) - så jeg blir gjerne med på fellestesting ;-) Har egentlik IKM i morgen jeg da, hvis jeg regner med 28 dagers syklus, men det har jeg jo ikke så hvis ikke tanta kommer i morgen så venter jeg nok noen dager... Så da blir det fellestesting :-)

Hvem er med da? Kirsty, Evigoptimist og meg? Flere??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...