Gå til innhold

Noen som har blitt gravide etter å ha "hoppet av i svingen?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde sex rett ved min eggløsning, og prøvde dette gode, gamle trikset... I dag våknet jeg med kvalme og andre gravidesymtomer... er det vanlig å bli gravid selv om man "hopper av?"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det var nok slik vår lille gutt kom til verden :=)

Skrevet

jepp=) Hoppa av før svingen for å si det sånn, men ble gravid likevel.

Skrevet

Anonym & Lillemor:

og dere ble gravide til tross for at mannen "hoppet av på tilsynelatende rett sted" for å si det sånn??

Skrevet

Vel.....kan si at det faktisk var den eneste gangen han IKKE hoppet av i svingen. Jeg gikk på pillen også faktisk...

Skrevet

"rett tid" mente jeg, he he

Skrevet

Jeg ble til på den måten... så jeg vil påstå det går an å bli gravid ved å hoppe av i svingen ja :)

Skrevet

Takk, ka-ping - det er vel mer informasjon enn jeg ville likt å vite om mine foreldre.. he he

Skrevet

Det er fullt mulig!

Men samme som noen andre her: Vi har "glemt" å hoppe av 3 ganger = 3 graviditeter. Så for oss har det funket....

Men ville absolutt ikke satset på den metoden hvis du ikke vil bli gravid, nei...

Skrevet

Vel, jeg er ikke flau over mitt opphav... Mine kjære foreldre planla overhodet ikke å få meg, men jeg er ønsket og elsket - og såpass vant til denne "hopp-av-i-svingen"-spøken at den ikke bryr meg :) Jeg er et typisk "uhell", hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...