Gå til innhold

Happy H!!!


MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig kom du inn her!!!!!!!!!!!!!!du såg eg hadde holdt av en plass t deg sant;)

satse på samme termin klubb denne gangen og då???hhihihi...

 

e så utrolig glad for deg!!!!

hipp hurra for denn lille ulvespiren i magen din..lalalalalala...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var bra du holdt av plass!! :) Og denne gangen skal vi komme helt i mål, og gi gullene våre kver sin lillesøster eller lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d SKAL vi!!!!!!!!!!!!!!!!

eg har heldigvis en god følelse denne gangen.

hadde jo for så vidt d sist og, men e glad eg ikkje går rundt å e redd d skal skje igjen.

Har jo bryllupet å fokusere på og no, så d kan være årsaken!

 

gleda meg masse til UL som e langt fram i tid, hehe, men vurdera å bestille en privat time rundt uke 14, bare for å være sikker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vurdert privat UL eg og, men eg får sjå... Dersom eg blir bekymra når eg nærmer meg 12 veker, så kan eg jo bestille då. Men eg har en god følelse denne gangen og, faktisk litt bedre enn sist :)

 

Ja, greit å ha noke anna å fokusere på! Eg prøver å tenke på litt andre ting også, no fokuserer eg på ferien, og etter det kan eg fokusere på sambo sin 30-årsdag, og vips er eg over 14 veker på vei :)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,jepp ukene går fort freomver herog. vi reise på ferie på lørdag. gleda meg kjempe masse, ska bli så nydelig!!!!

så når eg komme hjem derfra e eg 10uker alt!!!jippiiiiiiiiii..

denne gangene har faktisk 1tri gått ganske kjapt sjøl om eg bare e 7uker endå:)

men e avslappa på en måte eg ikkje va de 2andre gangene.. men kan ikkje klage på d akkurat

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, det er ganske greit å slippe å vere stressa og bekymra... Reiser på ferie om 1 mnd eg... Håper eg slipper unna kvalmen denne gangen også, siden vi skal kjøre bil en halv dag kver vei.....:) Er berre 4+4 eg, så bittelitt mindre enn deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e ikkje stor forskjell då..litt komisk egentlig, fulgt kverandre hele veien vi.

når ble din desembergutt født?

 

snuppa kom 28 stakkar,så seint som mulig nestn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde UL-termin 1, og han kom 15. På min menstermin :) Det eg var mest "redd" for med småtten før eg fekk UL-terminen, var jo at han skulle komme på julaften... Det var den einaste dagen i desember eg ikkje ville føde på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.hehe..eg hadde joen termin 18 og en 25 desember, så sjansene va der absolutt!!!=)

får bare håpe vi styrer unna desember denne gangen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok vi klarer å styre unna desember ja :) I alle fall vil eg styre unna krabaten sin bursdag og julaften :) Men bøllefrøet kan godt holde seg inne til i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...