tessa80 Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 hei alle sammen!!! hvor *tidlig* kan man/tar dere graviditets-test??? ventetiden fra el er laaaaaaaaaang:(
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 tidligest 5 dager før ikm, jeg har mistet 2ganger nå og fått beskjed om å vente testingen til etter ikm, dette fordi en er gravid mange ganger uten og vite det og "aborten" kommer som mens på den rette dagen... Så om du klarer og vente er jo det de beste.. men jeg klarer ikke vente uansett jeg=)
tessa80 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 oki, det e vanskelig å vente ja:) mistet en gang jeg,for ett år siden. denne måneden prøvde vi el-test for første gang.. spennende, men blr jo små-rar i hodet av dette.. hehe:)
Athene75 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Ja det lureste er nok å vente til IKM, nettopp av den grunnen som chick26 sier. Jeg testet 3 dager før ikm og 1 dag etter ikm, og fikk svake positive tester, for så å begynne å blø 5 dager over ikm. Så jeg skal aldri mer teste før ikm iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå