Gå til innhold

Er det seriøst ingen folk som skal gifte seg her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står jo helt stille inne på bryllups debatten jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Stemor27 og Ellie83 gifter seg 16 juni...

Skrevet

jeg også :o) 16 juni.. nerver i helspenn.. hadde utdrikkningslag i helgen, og det var fantastisk :o) men veldig deilig at det er over!! du da anonym? ringer bjellene snart?

Skrevet

Eg e da støtt å stadig på bryllupsdebatten... Vi skal gifte oss neste sommer... Sku egentli gifte oss 09.08.08, men har nett funnet ut at vi måtte bytte dato

Skrevet

Dato er ikke satt enda. Men har fundert på og ta det sammen med dåpen. Som blir nå i sommer en gang. (ja det blir kort tid på og planlegge, skal ha det enkelt og billig.)

Skrevet

Så morsomt!!! :) mange som gifter seg på bursda`n min:):) 16.juni. Er godt gift sjøl, 10 år i år!!

Skrevet

Jeg har vært noe aktiv der inne..

Skrevet

Skal gifte meg 07.07.07 men har vel ikke vært veldig flink inne på bryllupsdebatten....

Skrevet

Lyst til å gifte meg jeg, men tror ikke sambo har det i tankene enda?? hehe, virker ikke som om jeg blir fridd til=)

Skrevet

Jeg skal gifte meg, men ikke nå :P

Skrevet

Skal ikke gifte meg jeg :-p

Skrevet

Skal gifte oss juni neste år så det er en stund til :) Har ikke startet seriøst med planleggingen ennå kan du si.

Skrevet

jeg skal også gifte meg :) 14juli i år. gleder meg kjempe masse :)

Skrevet

Gifter meg så snart kjæresten min får ut fingeren og frir.

Er litt gammeldags, sånn. Vil helst at han skal gå ned på kne.. :o)

Skrevet

Joda men han må fri først,har spurt litt inne på bryllupsdebatten jeg da,men det blir nok lenge til ennå likevell.

Skrevet

vi skal gifte oss 18 august =) men har ikke så mye tid til å sitte her fortiden =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...