Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Det skjønte jeg ikke å jeg fikk heller ikke med meg hvorfor fordi jeg misset begynnelsen,kan noen si meg det?
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Hadde mor og far downs? Kan ikke tenke meg at det stemmer?
St.Sunniva Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Mulig at flere av de 27 barna hadde Downs.....
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Dokumentar sendt i kveld... Jeg har ikke sett den men har en downer i nær familie og kan fortelle hvorfor mine svigerforeldre ikke bare valgte å få flere barn etterpå, men også hvorfor de ikke ville sjekke om barna etterpå kunne ha downs. Fordi downere ikke bare er en sykdom, det er barn, mennesker! Min svoger som har downs har nå flyttet i egen leilighet, han jobber fulltid som keramiker og deltid på cafe. Han kikker på damer, dater, tar seg en øl, ja med unntak av sykdommen sin så er han akkurat som deg og meg! Og et barn, med eller uten downs er for noen mennesker våde like ønsket og elsket som et annet barn.
Simselimsen Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 De tok vare på barn som andre ikke ville ha. De fire barna som de hadde fått selv hadde ikke downs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå