LINDA*** Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hva er rutinene deres om dagen? Er det tidligst mulig ut? Timer dere at dere går ut når babyen/ungen sover i vogna? Passer dere på at h*n har spist godt før dere går ut, eller er det det samme? Eller hva? Min er 3 uker. Og har ikke vært så mye på handler'n for jeg er så usikker på når han må ha mat, selv om jeg ser et visst mønster nå da:)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 da mathias va så liten så gikk en av oss på butikken, sånn at en va hjemme.. he he..men sleit veldi me bekkene den perioden så kom mæ ikke så mye ut.. vi har ikke vært di som står opp tili å spring ut. heh e... vi bruke goooooo ti om mårra, orke da ikke å stresse me det nu som æ har fri!!!! her går det i mat vær 4 time, så time det litt etter det.. å sovne han i vogna!! flott .. gjør han ikke det så sitt han å ser! men da han va så liten sovna han nu uansett katti vi trilla tur!!! hm.. ellers hadde vi vel ikke nå rutina når han va så liten.. gikk bare etter han så å si!! kosa oss å stressa som sakt ikke!! :-)
St.Sunniva Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Som regel gir jeg mat før vi går ut, og da holder hun stort sett 3-4 timer før hun vil ha mat igjen. Nå er hun jo over 7 mnd da. Når hun var like liten som din, spiste hun også ca hver 3 time, men sov jo mer imellom måltidene enn nå, men det spiller jo inger rolle om de er våkne eller sover så lenge de er mette og fornøyde. Når jeg er på kjøpesenteret her, så har de ammerom, så det er aldri noe problem dersom hun skulle bli sulten heller. Er jo ikke alle steder som har det, men om du bare skal på butikken så har du nok god tid iallefall.
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Synes det var så deilig da gutten vår var helt liten, for da fikk han jo bare pupp og det var bare å gå rett ut av døra. Nå er det mye mer pes, for må jo ta med brødskive, grøt eller glass hvis vi skal være borte litt. Så for å svare på spm ditt, så hadde jeg vel egentlig ingen rutine. Bare gikk ut når jeg ville og så fikk knerten mat hvis han ville ha
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Storhandling tar jeg før gubben drar på jobb (han drar rundt 09:30), det er umulig å få med seg noe særlig i den vogna så jeg drar aleine og kjører. Ellers handler jeg i forbindelse med turen vår, vi triller hver dag i halvannen time. Da er hun først god og mett, så triller vi og så tar vi butikken på vei hjem. Var livredd for å handle i begynnelsen, men så oppdaget jeg at hun ikke var så umulig likevel. Lite hylig, hun sover enda fra turen sin da. Eneste gangen på dagen jeg vet at hun sover er når vi triller, hun sovner alltid etterhvert. Du kan jo handle før turen så er du sikker på at han ikke våkner? Dette får du rutine på etterhvert :-)
Herkules Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 3 uker gammel da hadde vi ingen rutiner, jeg handla når det passet og ammet når det passet Gjorde akkurat hva vi ville vi. Nå pleier jeg å sørge for at han er mett og trøtt eller mett og fornøyd Han er 10 mndr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå