Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har en jobb og kunne kanskje tenke meg å bytte. Det jeg forestiller meg er at JEG skal sitte stille i båten mens NOEN finner meg. Jeg har i permisjonstiden stadig blitt kontaktet av headhuntere og er derfor blitt litt "lat" men hensyn på å gå aktivt inn for å søke, men det har ikke vært de helt riktige stillingene som jeg har blitt tilbudt, Jeg ønsker å bytte beite delvis og er på jakt etter en jobb hvor jeg kan bruke min økonomiutdanning. Diplomøkonom med spesialisering innen strategi analyse og eiendom. det må være en ledende stilling eller tilsvarende. noen som har erfaring med rekruteringsbyrå, og eller nettportaler for å legge ut cv anonymt??
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har blitt funnet av arbeidsgivere på finn.no. Fikk inntrykk av at det var veldig vanlig at de søker opp nye medarbeidere til alle slags stillinger der. ingen andre steder har jeg fått napp, men nå er det noen år siden jeg var på jobbjakt sist da:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Så der kan du legge ut cven og bli plukket? Arbeidsmarkedet er jo bra for øyeblikket så det er vel flere som må bruke alle midler for å finne nye medarbeidere!
gammel røy Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Har ikke lagt ut cven på nettet, men det jeg gjorde var å plukke ut 3 steder jeg hadde lyst til å jobbe og sendte CVen min på e-post til alle relevante avdelingsledere på disse stedene. Fikk napp fra 4 avdelingsledere og har fast stilling det stedet jeg ønsket meg mest til . Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå