Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lang ventetid som hadde vært kjekt å dele med andre ventende. Og når prinsene og prinsessene er kommet ut er det jo kjekt å ha noen å trille med og gå på kafe med. Noen som henger seg på? Jeg har termin på nyttårsaften, men henger meg gjerne med folk både før og etter. Er jo bare kjekt det!

PS! Samme innlegg som er på terminklubben for desmeber

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, fra landås=)

termin 17januar,så komme litt etter deg!

Skrevet

Ikke noe problem! Kan godt hende at jeg venter til da jeg å.:) Eller kanskje ikke, desverre ikke jeg som bestemmer. Jobber du? Jeg er sykpleier, men er sykemeldt akkurat nå. Kvalmen har bare tatt seg opp. Blitt verre og verre. I tillegg til trøtthet mm. trenger jo ikke utbrodere alt;) Men det er jo verdt det. Du da? frisk og rask?

Skrevet

Så dumt!! Langt da eller?

Skrevet

Siste innlegget var til happy H..hehe. men det skjønte du sikkert

Skrevet

uff, stakkars deg sandra81!!!

eg e en av de heldige som slipper unna kvalmen.

e 3 svangerskap no (nr2endte i SA så har eg ei jente) og ingen har eg vert plaget av kvalme.

e jo trøtt som en strømpe om dagene, men d går over om ikkje lenge heldigvis..hihi..

ja alle plager e verdt d når en får resultatet, men jammen e d tungt når d står på.

eg fikk en reaksjon på penicilin i 1svangerskap, va så kvalm eg ble sengeliggende, fytti katta. varte i 1uke bare, men d va den verste uken i mitt liv.så eg syns virkelig synd i dåke som e plaget av kvalme.

eg e barnevernpedagog og jobba m ungdom m atferdsproblem.

så eg venta no på omplassering. kan ikkje være i den jobben når eg e gravid pga mye utagering!

vi reise på ferie på lørdag, 2 uker på kreta..gleda meg som en gal!!!!!!!! så då blir d BIM pause, men komme nok sterkt tilbake..hihi..

jobba du på haukeland då?

Skrevet

Nei, jeg er haukelandssøster, men jobber ikke der. Jobber på sykehjem like ved her vi bor. Kjempe greit å kunne gå på jobb. Såå deilig det hørtes ut med ferie. Det er lenge til vi skal enda, ikke før i slutten juli. Men skal bli deilig da. Satser på masse bra vær frem til da. Er det greit å få byttet om på jobben eller? Jeg håper å kunne jobbe lenge denne gangen..jobbet ikke sist gang. Har risiko svangerskap, så legen anbefalte ikke å jobbe. Men denne gangen sier nye legen at det er bare å jobbe, bare jeg hører etter kroppen sine tegn på når jeg må ta det med ro. Det var det da. Jeg syns det var pyton å gå å vente så lenge sist, så blir deilig å jobbe. kjekk jobb har jeg å. Trives veldig godt:) Blir veldig kjekt å treffes. Hvor gammel er jenten din?

Skrevet

d må jo være luksus..

nei d e desverre ikkje lett m omplassering,så sannsynligvis blir d kontor arbeid i deler av stillingen og resten blir søkt svangerskapspenger for.

eg va og sykemeldt store deler av forrige svangerskap, og d va kjempe kjedelig. alle andre jobbet jo!

jenten vår e 17mnd no, så ho blir 2år mnd før nestemann komme=)

har du barn eller blir d din første?

Skrevet

Jeg har en jente på 2 og et halvt. Hun fyller tre 2 mnd før neste. Så passer akkurat. Så nå er vi jo spent på om det er gutten som kommer:) Har ikke bestemt oss på om vi skal vite det enda. VI får se. Sist gang var det mannen min som ville, denne gangen haller jeg litt mot å vite. Vi har vært på ul, men det er jo for tidlig å se noe enda. Tror vi skal inn i uke 17 igjen. Blir spennende! Var veldig kjekt å se at det stod bra til med miraklet vårt da:)

Skrevet

så koselig..alltid godt å se de lille inni der...

vi og e spent på om d blir gutt denne gangen..om eg får bestemme skal vi vite d..eg ville d sist og, ikkje mannen.men inne UL hadde han ombestemt seg..

va helt fantastisk å få vite ka kjønn d va, ble liksom så mye mer personlig å vite d va en litn jente imagen!!!!!!!!!!

åsså va d jo veldig ok i forhold til forberedelser!=)

korbor dåkke?

vi bor på landås..

Skrevet

Hei

Hiver meg på her jeg. Har ikke vært så kjempe aktiv på disse sidene. Jeg har termin i januar, vet ikke helt dato og har en jente på 19 mnd.

Skrevet

Vi bor i Mathopen, så er jo et stykke unna. Men har da bil:)

ja, det er jo vanskelig å vente ang kjønn og datteren vår er jo så stor at hun skjønner at hun skal bli storesøster. hun ønsker seg veldig en lillebror og jeg tenker kanskje det er greit for henne at vi vet hva det blir. Så kan hun foreberede seg bedre, selv om hun ikke helt vet hva det innebærer at det kommer en hun må dele plassen med. Hun har ganske taket på oss for å si det sånn: ) Tror det blir bra for alle å få inn et nytt medlem. Lett å skjemme bort når det er bare en, det har vi merket. Blir kjekt å treffes:)

Skrevet

Det er bare å hive seg med. Jo flere det bedre. Vi har jo alle samtidig nesten. Det kan jo bli veldig kjekt hvis vi holder kontakten, kan vi snakke masse baby uten at noen blir lei:)

Skrevet

neida e jo ikkje langt til mathopen. min svogerog svigerinne bor der ute,såvi e der innimellom!!

ja d blir veldig kjekt å møtes,må no får til et møte ellerto m mage og=)

Skrevet

Vi kan jo sette opp et møte feks i august? Har snakket med noen på terminklubben for desember 2007 som også vil være med. Tror vi er ca fem tilsammen. Så det blir jo veldig kjekt. Vi kan godt ha før for min del, var bare ei som foreslo august.

Skrevet

Hei!

Jeg bor også på Landås. Termin 22.01. Er gjerne med på treff i august!

Jeg er lærer, men driver eget interiørkonsulentfirma for tiden. Litt spooky å være gravid og selvstendig næringsdrivende... Vurderer å jobbe som lærervikar etter sommeren for å sikre litt mer fødselspenger.

Men nok om det. Kjekt med flere Bergensere!

Skrevet

Hei

Hørtes kjekt ut med treff i august. Jeg er med :)

Skrevet

august e bra, då e sikkert de fleste tilbake fra ferie og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...