Gå til innhold

Når kan man begynne med vippestol?

MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Noen mammaer som vet?

Har skjønt det ikke er bra for ryggen for lenge av gangen osv..

Min lille Knått er bare 16dager gammel så det er kanskje litt i tidligste laget enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej Måns!

Grattis till guten! =))

Har läst att de kan börja sitta i vippestol en stund då de är mellan 1-2 månader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har redan börjat med vippestol! Vi har en modell som man kan göra helt flat. Den har varit en otrolig räddare i nöden då vi har en gutt som älskar att blir vuggad i den. Alternativet är ju att själv gå och vugge han och det kan ju blir slitsomt i längden. Under middagen är det alltid en fot på vippestolen så att resen av familjen får spise i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gutten min er knappe 6 uker gammel, men jeg bruker vippestol i korte perioder. (som når jeg lager middag o.l)

Passer på at han ikke sitter mer en toppen 10-15 min av gangen, og jeg har ryggen HELT nede, nærmest i liggestilling.

Jeg har 2 barn fra før, på 5 og 3 år, så jeg er avhengig av å kunne plassere gutten min på et trygt sted når jeg må løpe fra og ta meg av de eldste -da er vippestolen god å ha. Men jeg prøver å bruke den minst mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillegutt er 4 uker, og vi har akkurat testet vår vippestol (Babybjørn), og det ser ut til at han liker å sitte der i korte stunder, så skal prøve å bruke den litt innimellom. Har også hørt at de ikke skal sitte i den for lenge, men greit å få litt avlastning og ha to frie hender, i stedet for å gjøre alt med bare en hånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...