MÅNS m/lilleMarius Skrevet 28. mai 2007 #1 Del Skrevet 28. mai 2007 Når kan man begynne med BabyBjørn bære-sele? En utrolig kjekk greie- da har man jo 2 armer fri!! Men usikker på når jeg kan begynne med den. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matja Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 Man bør helst ikke begynne før de er 1 måned har jeg hørt. Min jente er akkurat en måned nå, og jeg tenkte å begynne når jeg bare får selen... Forhåpentligvis til helgen. Jeg holder på å flytte, eller det vil si jeg pakker, men Nikoline vil helst henge i armene mine om formiddagen så det blir litt mer lettvint da ja:) Men de kan jo ikke henge der så lenge av gangen visst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemor75 Skrevet 3. juni 2007 #3 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg kjøpte bæresele da hun var ca 1 mnd..har brukt den litt nå og da..men hun vil ikke sitte så lenge i den av gangen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2007 Ok,da kan jeg strax sette igang å bruke den da:) Det blir supert!! 2 ledige armer, da får man gjort litt!! Minlille knått er 3uker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. juni 2007 #5 Del Skrevet 9. juni 2007 jeg har allerede brukt babybjoern i snart 2 uker... han storkoser mellom puppene har han ikke oppi der saa lenge av gangen, men tror ikke han har noen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juni 2007 Prøver litt annenhver dag. Ikke sånn helt happy med så lenge av gangen enda...10min er nok synes Knåtten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå