Gå til innhold

Hvor lenge etter mensen hadde dere ømme pupper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen kvelden 23 mai, og den ble ferdig i går, nå spotter bare litt.. Har ennå sykt vonde pupper.. Spesielt når jeg skal stå opp er de utrolig vonde! Har ikke vært så ille før...

Men hvor lenge har dere hatt ømme pupper etter mensen? Håper mine forsvinner snart! (ømheten, ikke puppene... ) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.jeg har hatt ømme pupper siden 2 dgr før forrige mens,30.4,og de har ikke blitt bedre nei..jeg skjønner ikke dette,jeg har tatt 5 tester,alle negative.siste testen tok jeg 17.5.jeg har gått på pillen,yasmin.men kan noen ganger bli gravid likevel.jeg kuttet den ut den 11.5,(siste tabletten tok jeg den 10)pga i tilfelle jeg var gravid.jeg tok å begynte på igjen med pillen den 19.5,tror jeg d var,siden vi ikke akurat har planlagt å bli gravid.brystene er fortsatt ømme de..jeg skjønner ikke hvorfor,har aldri skjedd meg før..3 ganger forrige uke hadde jeg mensmurringer,søndag og mandag og ingenting før torsdag,og ikke hele dagen..Etter d har jeg ikke kjent noe.jeg skulle fått mensen igjen mandag 28.5 men enda har jeg ikke sett noe til henne,ikke følt hun var på vei engang.Jeg var slem mot samboeren min da jeg kuttet ut pillen,kastet den pillen jeg skulle ta,hver dag.jeg er ikke sikker på hva han hadde sagt vis han visste jeg kansje var gravid,turte ikke gjøre annet,i tilfelle han skulle finne ut av at jeg ikke tok pillen.og da jeg skulle begynne på igjen med pillen fortsatte jeg bare på den neste pillen jeg skulle ta til riktig tid,og da skulle jeg jo få mensen mandag.Lurer på hvor hun blir av..og hvorfor får jeg mensmurringer så mange dager før jeg egentlig skulle få den og så plutselig ikke få flere mensmurringer,og heller ingen mens? Er jeg ikke gravid håper jeg hun kommer nå! Men jeg kan jo ha blitt gravid i den perioden jeg ikke tok piller da.Jeg har så lyst til å være/bli gravid,og samtidig så vil jeg vente "litt"..uff,jeg har så mye å tenke på..i dag fikk jeg tlf av legen min,jeg har hatt høyt stoffskifte,og nå har den blitt litt for lav.jeg skal dit i morgen.Da skal jeg spørre han om d er derfor jeg har vært så svimmel..Trøttheten kommer av stoffskifte har jeg forstått nå.Men de ømme puppene mine da..Det må jeg også spørre legen om..Beklager d lange svaret mitt,men jeg bare måtte ut med d ! Kanskje du er gravid,hvem vet? Man kan ha vanlig mens når man er gravid har jeg hørt..Når fikk du ømme pupper da? Har du andre symtomer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...