Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt ut spiralen for litt siden, og har prøvd å følge med på når el er... Denne uken har jeg vært veldig rar... Hatt veldig tyngde følelse i underliver, vært blodfylt rundt åpningen. Ikke hatt slim som jeg bruker å ha... hatt mensmurringer noen dager... Kan jeg ha blitt befruktet tro... eller er det bare el symptomer jeg har? får vente litt med å ta test. hatt sex hver dag nå i over en uke, så jeg må vente litt til... Jeg har en gutt fra før...tenk om jeg blir gravid igjen...spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mido=o)

Lenge siden sist=o)

Du dette er spennende=o) Litt vanskelig å si hva som er på vei...Hadde også en sånn tyngdde følelse men dessverre kom TR. Menvet du når du ca skal ha mensen?? Kanskje vente 2 uker med å teste, det sies jo at det tar alt fra 10-16 (?) dager til mensen skal komme etter EL...Eller tar jeg feil??

Men uansett, dette er spennende, så krysser fingrene for at det er noe hos deg=o)

klem

Skrevet

Husker du meg fra før eller?

Tror det skal være ganske nøyaktig 14 dager mellom el og mensen, men det som varierer er jo når el kommer... og nei, jeg vet ikke når ca jeg skal ha mensen. Tror jeg er temmelig uregelmessig. Begynte først å følge litt med sist periode da vi hadde bestemt oss for å ta ut spiralen. Før forrige svangerskap gikk jeg jo på pillen sa da var jo alt ordnet;-) Men jeg merket når j eg hadde el sist gang, og 14 dager etter kom TR, det var da jeg tok ut spiralen...

Takk for hyggelig svar forresten;-)

Skrevet

hehe..kan hende jeg blander...hehe

men litt vanskelig å gjette da..så du får kjenne litt på kroppen din og kanskje, eventuelt bruke EL tester for å finne EL..=o)

Vel, du får ha lykke til videre

klem

Skrevet

hei:)

ej tok ut spiralen i okt. første gongen tr kom vaar den regelmessi...men så komm den berre seinare å seinare.. først 28 daga..så 31 daga...så 37,42 å 47.. å så kom den ijenn på 28:)

ikkje for å ta fra dej håpe:) du he våre heldi vist den va regelmessi me en gong:) ej håpe min helde sei regelmessi no:)

lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...