Nytt år, nye muligheter! Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Til dere som gruer dere til egguttak! Det gikk kjempegreit, og var ikke noe spesielt vondt! Helt sikkert!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer med vel overstått uttak ! Håper du fikk fin fangst,og at gullegget befruktes og deler seg som forventet over natten. Hvilken klinikk holder du til på? Jeg er på st.olav Jeg er helt enig i at det å grue seg til uttaket var bortkastet bekymring... Men nå er det vel slik at vi kvinner kan kunsten å fokusere litt negativt av og til. Fortsatt lykke til med forsøket!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har uttak i morgen og gruer meg ja.. dette er 3 gangen og de to siste gangene har vært vonde dessverre.... og har også blitt dårlig av alt de puttet i meg hehe dopet liksom..... Men hva gjør man ikke for å bli mamma )))
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er på Medicus, og er kjempefornøyd med alt og alle der!! Supre folk!!! Har innsetting på onsdag. Hvor langt har du kommet da?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Begynner å stikke på onsdag.UL fredag i neste uke,og uttak i uke 24. Vet de er supre på medicus,kjenner to jenter som har gått der ). Spennende for deg å høre utviklingen i morgen dag.Håper du får mange fine ).
dolly29 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hei håper det går smertefritt ja! Men har hørt litt begge deler jeg... Prøver ikke å tenke så mye på det, for det må jo gjøres. Jeg skal ikke ta ut før i uke 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå