♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hvordan går det med dere jenter ? Har dere gjort sprøytespissene klare? For det er vel i disse dager vi skal begynne å stikke alle sammen. Min dag er onsdag.Gleder meg noe vanvittig til å komme videre.Føler at sprayen og den "tåken" den har fanget meg i denne gangen har gjort at jeg ikke har kommet meg fremover.Hver dag har vært på stedet hvil liksom.Men nå skal det bli andre boller jenter!Håper noen av dere andre dukker opp for å dele tanker i dagen fremover:O) Klem )
Veslesnuppa Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei:) Jeg skal ringe legen min idag,og regner med at jeg skal begynne å stikke i morgen eller på torsdag.Gruer meg litt...Kommer til å sitte med denne Puregon-videoen foran meg:) Blir en spennende tid framover.Hva er dosen du skal sette Vilsågjerne?? Får greie på dosen min i dag jeg.Er redd for å bli overstimulert..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei rosa tårer ). Jeg skal sjokk-starte eggene denne gangen,med dobbel dose i fra forrige gang.Jeg responderte dårlig på gonal-f da,så derfor er 300ie startdosen denne gang.I forhold til tanken om overstimulering så forstår jeg deg godt.Men er viktig at du følger med selv på kroppens reaksjon da,og ringer klinikken om du er i tvil.På den måten vil du vel gjerne få tatt en ekstra sjekk eventuelt,og på den måten unngå overstimulering. Lykke til med stikkingen.Min erfaring i fra forrige runde er at det var tankene om å sette sprøyte på seg selv som var værst.Etter å ha brukt pennen en gang,gikk det som en drøm )
Veslesnuppa Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hei Vilsågjerne:) Takker for svar. Jeg får prøve å følge med på kroppens reaksjoner ja. Vet mer når jeg har pratet med legen:)
Flippa m Frida Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Hmm, jeg begynner å lure litt på om jeg kanskje er mer i uke 25-gjengen, jeg, for jeg begynner ikke å stikke før NESTE onsdag. Da skal jeg også på UL for å sjekke om jeg er blitt nedregulert som jeg skal. Har bare mine tvil for at jeg rekker å være en del av gjengen for da må uttaket skje i løpet av helgen i uke 24, og det tviler jeg veldig på om jeg rekker.. Ja, ja... Jeg vil nå helst være her likevel jeg da... Håper bare ikke vi må bruke en hel uke på prøving og feiling sånn som sist. Stresser litt med tanken på jobb - er så travelt og vi er allerede litt lite folk.. Ingen bra forutsetning å tenke på det også oppi alt... Må vel bare rett ut sagt drite i det, det er ikke mitt problem.. Håper alle har det bra! Deilig er det iallefall med kort uke! Det var siste rød-dag før jul gitt.. (Og jeg håper så inderlig jeg har hatt mine siste rød-dager på en gooood stund ellers også..)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 Tror du hører til sammen oss uansett jeg snuppa. Kan vi ikke bare si det sånn? Trist at det var de siste røde dagene før jul... Men som du sier sett i en annen sammenheng...Er det helt ok! La jobb være jobb snuppa,du har faktisk viktigere ting å tenke på. Slik tenker i alle fall jeg,og det helt uten dårlig samvittighet.Vi offrer oss 100% for arbeidsgiver ellers i året. Håper denne årstiden gjør susen for oss jeg ! Klem Klem klem
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Hei jenter! Ja da har jeg kommet meg ut av senga for andre gang idag. Etter å ha sendt jenta mi på skolen, så la jeg meg. 5 minutter etter sprayen hadde jeg verdens verste hodepine. Så to pinex og et par timer på øyet gjorde susen. Har tatt gonalen ut av kjøleskapet og smugtitta litt på en spiss.... Gruer meg. Men det går vel bra,tenker jeg. Har funnet frem monsterbind, for her har syndefloden kommet ! Så jeg må vel etterhvert komme meg inn i noe annet enn bare baggy joggebukse og t skjorte. Må ut og få meg litt luft, og kjøpe inn mer bind. Men først må jeg bimme litt og sitte litt på msn hehe
♣jolanta♣ Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Hei på dere! Vel overstått pinse. Nå er jeg igang igjen også - endelig kom tanta... Jeg har satt den andre sprøyta nå i kveld - skal stikke t.o.m. søndag og skal til UL på mandag 4/6. Ble litt uvel av sprøyta i kveld, men slappet av litt på sengen så nå går det mye bedre. Tenker også på og er redd for overstimulering. Har økt dosen fra sist. Jeg merker allerede nå at jeg er trøtt og kroppen er daff- var helt skutt når jeg kom fra jobb i dag. Kanskje fordi jeg begynte på spray og sprøyter kun med 1 dags mellomrom.... ikke vet jeg. Blir i allefall spennende å se neste uke - hva som skjer. Skal på seminar med jobben 2 dager i slutten av uka.....ja ja. Tar det som det kommer. Når var det UL på deg, Vilsågjerne? Vi følges videre da, jenter. Spennende tider for oss framover. Håper dette blir en sommer som blir vår C";) Klemmer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2007 Under en uke til du skal på ul-dette går unna skal du se! Jeg skal på ul fredag den 8 juni,noen dager etter deg da. Er spent selv denne gangen,håper jeg responderer på medisinen denne gangen ).Hadde vært flott med litt flere egg å satse på ). Ser at du er trøtt allerede.Jeg ble også veldig trøtt av sprøytene sist,men reagerte ikke på sprayen forrige gang.Ganske rart at man reagerer forskjellig fra gang til gang. Hvilken dose stikker du denne gangen jolanta,siden du er redd for overstimulering? Klem fra
♣jolanta♣ Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Hei Vilsågjerne! Jeg skal stikke 450 i 4 dager og 300 i 3 dager. Sist hadde jeg 300 hele tiden. Men som sagt, jeg må jo stole på at de vet hva de gjør og at det går bra. Å få flere egg er jo det som ville være skikkelig positivt nå. Klemmer fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2007 Satser på at dette blir suksess jeg jolanta. De vet nok hva de gjør ! I dag har jeg nådd en milepæl. Jeg skal spraye mindre fra i dag av,og jeg skal begynne me sprøytene.Siden sprayen har vært så lei med meg denne runden har jeg virkelig sett frem til denne dagen.Nå skal det bli bedre å være menneske igjen! Klem til dere alle jenter. Hva skulle jeg gjort uten alle dere i samme båt ) Klem klem klem )
Veslesnuppa Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Hei igjen:) Jeg skal visst begynne med sprøytene på fredag 1 juni. Er det noen andre som skal begynne da?? Må grue meg et par dager til da... Uttak blir nok i uke 24,men er ikke sikker på om jeg rekker å sette inn samme uka.Blir kanskje uke 25. Men håper det skal skje raskest mulig!! Skal ta 150 ie Puregon.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #13 Skrevet 30. mai 2007 Da er det bare 2 timer og 54 minutter til jeg skal sette sprøyta! N Å gruer jeg meg litt altså............
♣jolanta♣ Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 Det går nok bra skal du se. Hvis det er noen trøst:Jeg tør ikke sette sprøyta selv, men må ha hjelp fra min mann. Jeg gjør klart pennen med ampullen, så ordner han resten...jeg liker altså ikke denne sprøytespissen og det å stikke. Lykke til!!! Klem fra
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #15 Skrevet 30. mai 2007 Bare en time igjen... Lurer på om sambo må stikke jeg... For jeg har sprøyteskrekk!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. mai 2007 Dette går fint bula- en halvtime igjen nå ! )
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 Da var første sprøyte satt(av mannen min). Jeg ble likblek da jeg så spissen.... Kaldsvetta,tenkte nei nei nei!! Og løp for å kaste opp.. Sprøyteskrekk er ikke noe særlig altså... Men etter mye om og men så var den satt, og jeg kjente ingenting utenom da gonalen ble presset inn. Det svei litt. Tenk så mye energi jeg har brukt på å være redd!! Bra jeg har deg, vilsågjerne!! Takk for god støtte!! Hilsen ei som skal feire med en is (mangel på sjokolade her i huset hmmmphhh ;O(
Veslesnuppa Skrevet 31. mai 2007 #18 Skrevet 31. mai 2007 Hei:) Skal sette mitt første stikk i morgen jeg...Har sprøyteskrekk jeg også.. Men SKAL klare dette her!! Har bestilt snitter som vi skal kose oss med etter stikket i morgen.. Må bare lufte en ting..Pga sykdom før har jeg vært i gjennom en lang tannbehandling.Fått 4 "kroner" og tettet mange hull,så tennene ser fine ut nå:)Men tannlegen kom borti en nerve da han holdt på,og jeg har tannverk hver dag nå...:(Tar smertestillende nesten hver dag,og det går jo ikke ann hvis jeg blir gravid!!Trodde jeg var ferdig hos tannlegen..Har tannlege-skrekk i tillegg til sprøyte-skrekk. Ikke lett nei:( Men vet ikke om jeg rekker eller makter å gå til tannlegen før dette forsøket..? ....................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå