Amabolla Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Er det noen her som har den vognen? Har allerede en Simo kombivogn, men ønsker en lettere nr 2 vogn-3 hjuling. Ønsker en vogn som ikke er for dyr,lett å trille og tar liten plass sammenlagt. Jenta mi er 9 mnd og snart 80 cm lang-så trenger en vogn med god plass til henne. Noen anbefalinger- og veit dere også hvilke butikker som fører quiksilver?
tobylina Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Vognen selges bare på "Babybest" og heter Xadventure. Quicksilver, Immotion og X-cross er noen av vognene deres. Jeg skal kjøpe X-cross for den har 4 hjul der hjulene foran er store lufthjul som er vendbare. Quicksilver er rålekker, men der er undrstellet av stål...så hvis du skal ha en lett vogn ville jeg gått for Immotion, som har 3 hjul og aluminiumsunderstell. Vognene er så billige i Norge for de ble impotert til Norge for første gang i februar -06 og må ta opp kampen med de andre merkene. Men vognen selges som bare det i Europa og ryktene sier at kongehuset i nederland har/har hatt Xadventure. Vognen er iallefall veldig lekker! Du kan søke på Babybest på nettet, vil du se vognen selger de den på Tveita senter i Oslo, men også andre steder. Vil du se bilde av X-cross må du google "axadventure", så dukker den opp.
tobylina Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Baggen er forresten ikke så stor, men du kan fint bruke sportsdelen til jenta di på 80 cm med en god pose i :-)
Kosermeg Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Vogna er fin å se på men er utrolig stor sammenlagt. Mitt ips er derfro at du prøver den i bilen før du kjøper den. Det gjorde vi, og den tok hele bagasjerommet i vår stasjonsvogn. Vi gikk istedet for Teutonis S3 som kun tar halve bagasjerommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå