Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det hos dere alle? Jeg sitter å kjeder vettet av meg, er alene hjemme (bortsett fra de to minste som sover)... Har hatt en deilig lang helg, men det blir faktisk godt å komme tilbake på jobb i morgen å få litt rutine tilbake.

Full fart på prøvinga, selv om vi er langt forbi el denne mnd. Den var torsdag/fredag, så vi har hatt det mye morsomt her! Det betyr at ikm bør være den 7. juni. Men testing blir det nok ikke på en stund.

Håper det er mange som begynner å kjenne symptomer, og som kan rapportere positive tester snart!! Jeg ønsker meg babystøv!!!! Eller kanskje babylim..... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha vært på sirkus. Ikke så ofte det skjer noe i bygda, så man må få det med seg når det først skjer noe.

Jeg hadde også EL torsdag, og IKM er 7. juni. Blir spennende å se om det dukker opp symptomer etterhvert.

Skrevet

Hei!

Prøver også å få tiden til å gå. Er ny her inne, 1. pp, ikm onsdag. Har et barn på snart 4 som akkurat har sovnet. Er stille og rolig her. Hvor gamle er dine?

Skrevet

Heihei!

Er i min første (skikkelige) prøveperiode. Hadde EL lørdag eller søndag så da sto vi i som bare det :-) Skikkelig spennende dette her synes jeg! Har jo ikke så store forventninger da, i og med at det er første pp.. Men det hadde vært sååå gøy!! Menmen, får bare vente å se:-) Har IKM 10. juni.. off lenge å vente :(

Skrevet

Hei.

Ny her jeg også :-)

Jeg hadde også EL på torsdag og forventer IKM 8 juni, spennende.

Jeg vet ikke om det er symptomer jeg har eller er innbildning.

Får håpe det første. Fra fredag har jeg hatt vonde stikkenede smerter på høyre side,murringer, vondt i korsryggen, drikker sikkert 4 liter vann om dagen,kjempetørst,kvalm av sjokoladelukt(jeg som elsker sjokolade) Disse dagene kommer til å bli lange,vet ikke hvor tidlig en kan teste seg. Ikke så veldig tålmodig nei. he he

Klem fra meg

Skrevet

Hei Bringebæret!

Godt å høre at du er back on track og ved godt mot. Jeg kan godt sende deg et slags baby-lim, men jeg vet ikke om det er noe særlig å få sånn EGENTLIG..! Jeg ble gravid i februar og hadde masse magesmerter i starten (7. og 8. uke) som legen mente kunne være "rier", altså at livmora prøvde å kvitte seg med fremmeelementet der inne. Det klarte livmora ikke, og graviditeten varte helt til 10. uke, da ble MA oppdaget tilfeldig på privat UL. Jeg fikk piller som skulle sette i gang utstøting, uten at det skjedde noe særlig. Så da ble det utskrapning til slutt. Min spire ville altså på ingen måte slippe taket, så det må være et RIMELIG godt klister inne i hulen min!! ;) Men om dette klisteret er noe hjelp i for deg, vet jeg jo ikke da.. Kanskje?! Skal jeg sende over en dose?? :)

Ønsker deg superduper lykke til fremover, og skal krysse alt jeg har for at spiren din finner et godt egnet sted å slå rot neste gang, slik at den kan holde seg der i 9 mnd!

Klem!

Skrevet

TAKK MÅÅNESTRÅLE, jeg tar i mot lim! Håper du får klaff snart du og, og at den også klarer seg denne gangen!!!

Skrevet

Mine er 2, 3, 13 og 17 år.... (begynte tidlig, da).

Skrevet

Hei Bringebæret!

Lykke til denne pp. Stille her også - småen sover. Jeg har antagelig ikm 9. juni nå, etter kjem. grav. sist pp. Er litt usikker på el/ikm siden jeg blødde lenger enn vanlig denne gangen. Men vi får se..... Skal ikke teste før ikm denne gangen. Det er ihvertfall intensjonen.

Skrevet

Heisann!!!

Jeg er 7dpo idag så ikke lenge tiljeg skal teste. Jeg tester tidlig, fra 10 dager etter el siden jeg skal ta medisiner for å holde på spiren hvis jeg blir gravid, og jo tidligere jeg begynner jo bedre. Så blir en del testing fremover ja :-)

Lykke til da!!!

klemmer fra

Skrevet

En stor dæsj superklister-babylim suser gjennom lufta i ekspressluftpost fra meg til deg! :)

Skrevet

Suger til meg litt av det limet jeg og Måånstråle og sparer det til juni-spiren min...heheh

Skrevet

Det er bare å snappe til dere litt babylim, Modesty Blaise, og alle andre som måtte trenge. Lim har jeg visst i massevis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...