Kufiolilla Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 He he, er jo egentlig ingen vits i å spørre, smaken er jo som baken, og det er jo ingen fasit... men jeg spør likevel! Hvilken farge velger dere på vogna? Hvorfor? Og er det en annen farge dere også kunne tenkt dere, men som dere ikke tør helt? Skal selv ha tfk-vogn, men lurer litt på fargen. Liker ikke svart og marineblå, forbinder det med kjerringer som brøyter seg fram på kjøpesentre, he he! Lurer litt på steel blue, men den heller kanskje litt for mye mot babyblått. Har litt lyst på knalloransj (ja jeg er gal) men tenk om jeg angrer, og kanskje er det slitsomt for barnet å skulle sove nedi en slik knallfarge? Synes sand og khaki er fine også, men kanskje litt kjedelige, og khaki blir jo nesten i samme kategori som svart og marineblå... hmmm...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Vi vurderer også TFK, må bare få mannen med på laget. hehe Jeg syns den oransje er knallfin. Det går jo ann å ha en farge på baggen og en på vognen, så blir man ikke "lei" en farge.
Kufiolilla Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Ja, det tenkte jeg også på, men har liksom ikke blitt riktig klok på det. prøver å finne ut av om det går an å ha to farger på én gang, men ser ut til at det kun er én farge som synes pr "bruks-sett"... Og jeg vet ikke hva jeg ville hatt først av blått og orange, he he!
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har hatt 11 vogner. De fleste har vært sorte, 2 marineblå, 1 rød og en grå. Gå for en du liker, det er du som skal trille den!
Kufiolilla Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2007 he he, joda, men jeg sliter alltid med å bestemme meg ;o)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 skal du kjøpe her i norge el fra babyjungle?? jeg skal kjøpe steel blue, men di kommer ikke inn igjen før i juli desverre
Kufiolilla Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2007 Babyjungle tenkte jeg. Septemberbaby, så det bør holde om vogna kommer i juli... Får håpe det i hvert fall!!
Yrha Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Hadde jeg bodd i et varmere og tørrere land så ville jeg hatt lys (beige eller hvit) vogn. Men ser for meg at de blir fort skitne, spesielt for oss som bor utpå landet. Så valget falt på svart og beige vogn. Helt svart var ikke noe for oss nei
b2 & gutta Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Her blir det svart vogn og svarte hardbagger, og jeg er ikke typen som brøyter seg frem på kjøpesentre Jeg lurte litt på steelblue på sportsdelen(TFK), men ender nok med svart da jeg bor i en by og det er så mye eksos og drit som legger seg som en tynn hinne på alt. Også har jeg kjøpt en stelleveske allerede med striper i masse farger så da matcher det bedre med svart... Også innbilder jeg meg hvis jeg skal selge vogna senere, så er det lettere å få solgt en svart en.
2julibarn Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Jeg liker svart jeg... Man har jo alltid med teppe og annet tilbehør, for ikke å snakke om at babyen har klær på seg. Jeg har to jenter og syntes det er veldig fint med rosa klær, pose og teppe i den svarte vogna. Hadde jeg hatt farge på vogna kunne jeg ikke hatt så fargerikt og fint tilbehør!
Mazza** Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Vi skal ha brun vogn vi !! Hadde bare lyst på noe annet enn svart ,grå eller blå...som jeg syns veldig mange velger. Dessuten digger jeg brunt
2julibarn Skrevet 29. mai 2007 #12 Skrevet 29. mai 2007 NB, velg gjerne en sprek farge på bagen, denne bruker du så kort tid at du ikke rekker å bli lei fargen. Dessuten så ligger babyen oppi sånn at klær ikke syntes så godt. Ta da heller en nøytral farge på sportsdelen, for når du bruker denne så sitter også barnet mere synlig slik at farge på klærne blir synlig. Hvis du får gutt så velg en nøytral farge som er fin sammen med blå og andre gutte-farger!
lifa og Eline Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 Her i huset er vi glade i blått så når vi skulle velge farge på vogna til snuppa var det 4 farger å velge mellom. Sort, rød, mørkblå og sand da var ikke valget særlig vanskelig det måte bli mørk blå.
allegodeting e 3:) Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Jeg skal kjøpe tfk å har hatt samme problem som deg,men har kommet fram til at jeg kjøper svart sportsvogn så kan jeg heller kjøpe pose til vognen med litt farger,de var ikke så dyr inne på babyjungle da går det an å ha noen forskjellige:)
propella Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Hei hei. Vi hadde ikke lyst på hverken marineblå eller sort, synes alle vogner er det nå for tiden. Vi valgte sand og er veldig fornøyd! Tar en klut med nylonvask og tørker over den innimellom. Hadde samme valget som lifa og Eline, sort, marineblå, rød og sand.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 29. mai 2007 #16 Skrevet 29. mai 2007 Vi har valgt OTH med svart bag og lyseblå sportsdel. Greit med farger som man kan ha litt knæsjt tilbehør til. Skulle jeg valgt andre farger så hadde det blitt lime bag og sjokoladebrun sportsdel. *sikle*
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #17 Skrevet 29. mai 2007 Valgte til slutt sandfarget bag og sportsvogndel i sort og beige. Emmaljunga City Cross. Ombestemte meg i siste liten, skulle egentlig ha sjokoladebrun OTH
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 1. juni 2007 #18 Skrevet 1. juni 2007 Rød og sort Emma. Sort Brio. Syns turkist er stilig jeg da, men vil ikke ha en vogn i fancye farger..
*RutIetutt* Skrevet 2. juni 2007 #19 Skrevet 2. juni 2007 Da vi kjøpte vogn til Tobias valgte vi en Teutonia i lysegrå og svart - veldig fornøyd med de fargene i allefall. Blir ikke lett skitten + er greie farger som en kan stasje opp med tilbehør i diverse farger. Syns det passer like godt til jente som til gutt. Hadde ikke valgt en farge som jeg hadde blitt fort lei i allefall - heller en "kjedelig" farge som jeg kunne bruke knæsj tilbehør til:o) Har veldig lyst på en Bugaboo til babyen...men ser ikke ut som om det blir det på meg....( Hadde da kjøpt den i mørkegrå base og med rosa trekk - syns den er knallfin! Det som er greit med den vognen er jo at en lett kan bytte ut den rosa trekket med andre farger - ellers hadde jeg aldri ville hatt en sånn farge på en vogn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå