Gå til innhold

Positiv test, men likevel ikke helt trygg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok testen lørdag morgen, da var det svakt positiv og passer i forhold til første dag i siste menstruasjon. Men er i grunn ganske sikker på at dette ikke går bra for jeg har ikke noen som helst følelse i puppene. Verken øm, at de blir tunge, fyldigere eller blodårer som trer tydeligere frem. Eneste jeg føler er svak "pirring" i brystvortene. Som om de klør litt i ny og ne. Husker ikke det sånn fra mitt tidligere svangerskap, men da oppdaget jeg det mye senere også da, så...

 

Har mistet før og kjenner etter på symptomer hele tiden, blir ganske sprø. Men er det noen andre her som har hatt det sånn som meg, med ingen spesielle følelser i puppene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok noen dager før jeg begynte å merke noe til at jeg var gravid. Hører jo om andre som nesten ikke har noen symptomer i det hele tatt. Lykke til! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok testen på Onsdag den var veldig positiv, men jeg har heller ikke kjent noe i puppene mine, men derimot så begynner jeg å bli kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 8 uker og kjenner nesten ingenting i puppene. En strek er en strek;-) Du er sikkert gravid selv om du ikke kjenner symptomer enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...