Madamina Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg synes det er helt forferdelig og passer på han hele tiden så han ikke tygger på noe hardt. Han er 11 mnd og tygger på alt mulig. Vi har kjøpt beskyttelse til sengen etter at han tygde på den så vi hørte det en hel etasje ned. Han har fått matt kant langs hele fortennene samt mistet noen små biter. Jeg gjør selvsagt alt jeg kan for at han ikke skal skade tennene, men av og til er han så rask. Noen med samme erfaring? Hvor krise er det? Tenker jo på at han skal ha disse tennene til han blir 7-8 år. Anser meg selv for en meget ansvarlig og oppegående mor, men synes dette er forferdelig.
Northernlights Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Huffda! Snakk med HS om det. Noe må det da være man kan gjøre for å beskytte tennene hans? Minsten her har vært fæl å gnisse tennene, men da har jeg avledet han fort, og ikke gjort noe nummer av det (for da blir det plutselig artig å gjøre det). Han slutter jo mer og mer å føre ting til munnen gutten din også,etterhvert som han vokser. Det tok ganske lenge før min gutt på 19 mnd sluttet å bite på ting. Men nå ser han mer på ting,enn å føre det til munnen. Håper du finner ut av dette der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå