Gå til innhold

Hvordan vite at man har sopp å hva gjør man med det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sopp på brystet eller i underlivet?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Har du ikke hatt det før, så anbefales at du går til lege. Ofte er en canesten- eller pevaryl-kur nok til å bli kvitt soppen, men det finnes også sterkere ting. En MÅ ikke dra til lege hvis en mistenker sopp, men det anbefales...en må uansett til lege hvis ting ikke blir bedre etter endt kur.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det her er altså sopp i underlivet jeg beskrev.

Skrevet

Kutt ut sukker asap. Det er grobunn for sopp/Candida.

Ta en kur med melkesyretabletter, fåes i helsekortbutikker.

Skrevet

Sopp i underlivet ja.Hvordan vet man at det er det da? Det klør,men er det noen andre tegn å se etter?

Skrevet

Utflod, og den kan være illeluktende noen ganger.

Kjøp Canesten stikk pille (1 kur) , og det er borte på 1-2-3 :-)

Lykke til!

Skrevet

Dersom du ikke har hatt det før bør du gå til lege for å sjekke at det er det du har. Så får du heller drive med selvmedisinering neste gang.

Skrevet

Har det noe å si om jeg bruker Canesten visst det ikke er sopp da? Er godt over en måned ventetid til legen her, det gidder jeg jo ikke vente på.

Skrevet

Canesten kan du bare bruke! Trenger ikke gå til lege for å benytte dette legemiddelet. Er jo reseptfritt også.

Skrevet

Ville heller kjøpt pevaryl kuren, der er det 3 stikkpiller pluss krem i pakken. Det gjorde susen for meg, svie å kløe hadde jeg. Finner den reseptfritt på apoteket. Lykke til!

Skrevet

Legen min anbefalte Canesten 500 mg. Da slipper du unna med å bruke bare èn tablett og ferdig med det... Legen hadde stor tro på at jeg da også ikke behøvde bruke krem. Men folk har nok forskjellige erfaringer her!

Skrevet

Legen min anbefalte pille + krem og sa at grunnen til at mange fikk sopp gang på gang var at man ikke var flinke nok å fullføre krem-delen av kuren.. Gjerne bruke kremen i opptil 14 dgr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...