Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hei Har alle Simo kombivogner lett understell de siste årene, og når kom det? ei venninne av meg sa at hvis jeg skulle ha Simo måtte jeg velge lett-alliminium-vog (eller nåe sån), men når kom det. Kan jeg kjøpe en vogn fra 2002 på finn.no å det er på de?
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Aner ikke, men Simo er tunge, rundt 21 kg veier en kombivogn.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Finnes det noen kombivogner som er omtrent like store men mye lettere da? Vi så gjerne ha litt ekstra plass i baggen:)
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Tja.... Bugaboo veier ca 9 kg, stor og romslig bag. Teutonia mistral med softbag veier ca 12-13 kg, men det er mindre plass i softbagen. Teutonia prestige duovogn veier vel 13-15 kg, grei plass i bagen har jeg hørt. Emmaljunga edge duo combi har stor bag, veier ca 19 kg. Simo duo veier vel ca 17 kg, enda større bag enn Simo kombi. Et alternativ er jo å kjøpe en pent brukt Simo bagvogn, veier ca 16 kg, og så legge pengene i en lett og tøff sportsvogn senere. Det er tross alt sportsvognen man bruker mest og lengst!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Jeg har en simo kombi 2002 modell, og den veier nok 20 kg med bag, og noe mindre uten bag. MEN den er unik med det at den har veldig god plass i bagen!! God plass til voksiposen. Dessuten har simo en kalesje på bagen som kan brukes til å forlenge liggedelen av vognen når man har sluttet å bruke bagen, så da kan du ha voksiposen rett i vognen og man har enda bedre plass når barnet er større. Er veldig fornøyd med simo, solide vogner som er gode å trille og god komfort for barnet!!! Min er kjøpt ny til 6500,-
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 hva med simo duo... med alt veier de 16,8 kg... og de er ROMSLIGE!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Brio er omtrent like tung... kombien kompakt/teleskop veier 18 kg/15kg pluss hjul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå