Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg holdt ikke ut denne ventingen, enda to dager til IKM. Sneik meg nettop ut under unnskyldningen "kjøpe sjokolade" og ned på apotekets vaktekspedisjon. Etter mye lusking i heimen fikk jeg tatt testen i all hemmelighet og JAAAAA!!!!! Jeg fikk blått kryss gitt!!!!! Er overlykkelig og rørt og takknemlig og sitter her og snufser Min bedre halvdel er i strålende humør, men litt skuffet for at vi nå kan avslutte det heftige sexlivet vi har hatt de siste ukene Jeg tør ikke ha samleie før det har gått noen uker og jeg har vært hos legen. Men det blir leeenge til, er bare 3+5! tjihi!!!!!! Tusen takk for følget så langt, krysser fingrene for dere alle!!!!! Stor klem fra meg.
Leieboer funnet! Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så mye! Sitter her med tantebesøk, men neste måned, da SKAL det klaffe! Lykke til!
Snupsipus Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 åååå så koselig!!! Hvor lenge har du prøvd? Er i min 1. pp, tør ikke håpe på positiv test så fort, har ikm onsdag. GRATULERER :-)
Gull"kornet";) Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Åh... gratulerer da!! kjempe koselig å høre, lykke til videre!!
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 så arti da:) grattis å lykk ete vidre,håpe på klaff æ å no...vart ferdi me tr idag så da e d bærre å kjør på....no ska d klaff:)
Tasselur Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Det ser faktisk ut som om jeg også har fått meg en positiv test i dag, gratulerer så mye til deg også! Vi får slå følge over på 1. tri. : )
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #8 Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer så masse!!!!! Koselig å slå følge de neste måndene. Jeg må ærlig innrømme at jeg tror det ikke helt ennå. Sitter her og venter på mensen fortsatt jeg! Men det går vel opp for meg etterhvert Nå gjelder det bare å få spiren til å klore seg fast de neste ukene så er vi i farta!!!! Krysser fingrene! Stor klem fra meg.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 Snufs tilbake!!! Veldig kos! Og lite tips... i alle mine 4 tidligere svangerskap, har sexlysten økt betraktelig rett etter ikm. Ingen fortalte meg at jeg skulle "styre meg", så vi (unnskyld utrykket) hekket vilt... Og ingen av babyene tok skade av det! Så dersom det ikke er noen spes medisinsk grunn til å la være, synes jeg ikke du burde kutte ned på noe som er bra! KOS DERE!
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 Hei... Gratulerer så mye...Dette skal gå bra...=o) Lykke til videre..
tudeluuu Skrevet 28. mai 2007 #12 Skrevet 28. mai 2007 så utrolig arti lille bøllefrø!! Gratulerer!! Dette må du nyte! Er det din første?? Klaffet rimelig fort eller (synes å huske at du var ganske ny her bare for noen dager siden =) )?? Ha noen nydelige mnd!! Håper jeg kan slå følge over på 1. trimester om bare noen dager, men tør ikke håpe for mye. Er bare i 1. pp.. =) Klem
alex83 Skrevet 28. mai 2007 #13 Skrevet 28. mai 2007 lille bøllefrø hei, gratulerer såååå maaasse:) hva mener du med at du ikke tør ha samleie før det er gått noen uker????? dette har jeg ikke hørt noe om før, hva er det som kan skje?
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #14 Skrevet 29. mai 2007 Hei igjen! Ja jeg er temmelig ny her, dvs tilbragte maaange timer på disse sidene når jeg fikk mitt første barn. Går til og med i klubb med en gjeng jeg traff den gangen, og vi holder fortsatt sammen! Men i denne runden prøving er jeg temmelig fersk ja Og det klafet kjapt, akkurat som jeg håpet på Alex: Jeg tror vel egentlig ikke at noe kan skje, men jeg er så nervøs av meg, og har lest litt for mye om kjemiske graviditeter osv. Så derfor safer jeg litt. På den annen side,, det høres jo fristende ut å følge oppfordringen litt oppe på listen her Tror ihvertfall min bedre halvdel ville ha satt pris på det! Ønsker dere en fantastisk dag, og lykke lykke til! Stor klem rfa meg
k@ra Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 Gratuleeereeer lille bøllefrø!! Da snakkes vi på februarklubben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå