Gå til innhold

Gleder meg så veldig til UL i morgen...gutt eller jente??

Anele&Solstråla

Anbefalte innlegg

Tihi..

har ingen magefølelse what so ever...er så spent.

Noen som vil gjette?

Er 17+5 i dag..

trøtt om dagen

søthunger'n er på topp

lagt på meg rundt magen ( sidene) og fått den magen:)

kvalm tidlig i sv..skapet, men ikke så ille...

uren hud

nei, det blir vel bare spekulasjoner...er 12 1/2time igjen...wæææ...

Fortsetter under...

ååh så spennende.. i og med at så mange har fått og får jente såååå sier jeg gutt til deg:P så får vi se da:D

ikke lenge nå til du får se den lille og vite kjønn og se hjertet banke:) det blir bra gøy:)

så lucas på ul i dag igjen jeg og han ligger litt over gjennomsnitt så blir spennende å se:):):)

jeg tror jente på deg jeg;)

Helt motsatt av meg du..

Var ikke spesielt trøtt

Kjente ikke den stpre søthungeren

Fikk bare en spiss liten kulemage, ikke på sidene..(typisk guttemage fikk jeg høre)

IKKE kvalm i det hele tatt...

Litt bedre hud faktisk...

hehe....så skal bli artig å høre hva det blir til;)

Annonse

kuli: koselig å se deg her inne enda...hvordan går det med deg???

It's magic m nov spire: når i morgen har du da?

blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal av å vente...har kl 8 da, så det er jo rett op og in dit...tenkte jeg skulle drikke litt brus før jeg skal dit for da har jeg hørt at barnet er mer aktivt:)

Håper jeg ikke er en av de som blir sendt hjem uten å vite kjønn da...

Jeg krysser fingrene for at du får vite det jeg...!

Og jada, jeg er her inne ennå. Følger med på hva som skjer her:-) Kanskje dumt av meg, men blir nå sånn.... Er bare ganske langt nede, og angeren har trådd inn for fullt. Men det skal jeg ikke begynne å bable om her inne!!!

Nok en gang,- jeg sier bare tvi-tvi for i morgen:-)

*klem*

Annonse

Gratulerer, Anele! Så koselig det blir med en liten jente! Ikke for å messe med idyllen din, men hvordan går det med deg og barnefaren nå? Har du tenkt å informere ham om at dere venter en jente?

Jeg håper du fremdeles har det fint, og trives i jobben. Jeg unner deg virkelig alt godt!

Barnefaren har snudd helt...han har vært hos meg den siste uka og var med på UL i dag:) han ble glad det var ei litta tulle:)

så nå får vi se hva som skjer..har blitt enige om å ta det rolig og antagelig fortsette å bo fra hverandre en stund..

På jobb går det bra..så alt er bra!

I dag er jeg OVERLYKKELIG:)

Så godt å høre! Jeg tenkte nok at det kom til å ruske litt ekstra i hjerterøttene hans når han fikk vite at det er ei jente, men jeg turte ikke å si det i frykt for å virke som om jeg favoriserer jenter. He he. Det er sikkert en god ide at dere fremdeles bor fra hverandre, for det var vel egentlig et par andre ting som ikke var helt optimale mellom dere i tillegg til uenigheten om babyen deres. Kanskje dette er det dyttet han trenger, slik at han endelig begynner å ta fullt ansvar for selg selv om barnet han allerede har? Jeg håper det,- uansett om dere blir sammen igjen eller ikke.

Jeg føler at jeg burde introdusere meg ordentlig igjen, for det er egentlig ingen grunn til å være anonym. Jeg er bare litt sjenert. Hi hi.

Hilsen

Jeg er ikke alenemor eller på vei til å bli det, men har forsøkt å følge litt med på hvordan det går med deg, og det er derfor jeg skrev inn her. Historien din er så gripende, synes jeg, så jeg har tenkt mye på deg. Vi utvekslet noen meldinger da du ennå var i tvil om hva du skulle gjøre. Jeg bor i USA, og er eksepsjonelt lykkelig gift. Jeg er 37, og var gravid for første gang tidligere i år, men det endte i en SA (BO) i uke 6/7. Nå er jeg gravid igjen, og i uke 6+2. Jeg skal prøve å få en tidlig ultralyd, slik at jeg i hvertfall får vite om det bare er en tom fostersekk der inne igjen eller et normalt embryo.

Det er så rart at man kan bli stolt og glad over at en person man ikke kjenner kommer seg opp av gropa, slik du har gjort. Man berører alltid flere enn man aner, og jeg tror din historie virker veldig inspirerende for jenter som er i en tilsvarende situasjon som du var i.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...