Gå til innhold

Hjeeeelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Faktum er at jeg skal i mitt eget utdrikkingslag i helgen og jeg har lite lyst å allerede avsløre at jeg er gravid (uke 8). Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal klare å "lure" et helt utdrikkingslag eller syns dere jeg bare skal si det? Evt. har dere noen tips for hvordan en kan avsløre det på en "morsom" måte?

 

Alle tips tas i mot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det hadde vært meg så tror jeg at jeg ville sagt det.. For hvilken anledning kunne vel passe bedre? Alle gode venninner samlet på samme tid :) Skjønner hvis du ikke vil si det og..men en unnskyldning for ikke å drikke i sitt eget utdrikkingslag skal pokker meg være god! Så noen tips har jeg dessverre ikke der.. (tror jeg ville ha skjønt det hvis en av mine venninner ikke skulle drikke i sitt eget utdrikkingslag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har tenkt til å drikke bør du fortelle venninnene dine dette i forknant av utdrikningslaget. Å bli drukket ut handler jo faktisk om å drikke, og hvis du ikke er med på det de legger opp til den dagen blir det en kjempe ned-tur for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alkoholfritt utdrikningslag og det var kjempekjekt, men da visste jo venninnene mine om det fra før av...

Tror nok jeg også hadde sagt det. Vanskelig med alt dette hemmelige, forstår godt at du ikke vil si det, men det vil jo være veldig mistenkelig uansett, da... Tror du ikke de kan holde på en hemmelighet?

 

Lykke til, håper du får et supert utdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det er lurt å fortelle det. Ikke bare pga alkohol, men tenk om de har planlagt noen aktiviteter som ikke er så bra for gravide. Tivili, strikkhopp, fallskjermhopp og boblebad er vel ikke anbefalt for gravide. De kan da finne på noe annet gøy som ikke er skadelig for babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...