Gå til innhold

Dere som har barn som sover hele natta !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dem seg?

og Når våkner dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger seg som vanlig rundt 21-22. Våkner kl 6 og skal ha mat, sovner igjen og sover til 9-10

Skrevet

Nå er mini ett år men hun har siden hun var rundt 6 mnd lagt seg rundt halv åtte og sover da til mellom syv og åtte et sted. Når hun var mindre (har sovet hele natten siden hun var rundt 5 uker) så ble hun lagt senere.

Skrevet

Han legger seg 1900, og våkner mellom 0600 og 0800 ca. Ingen amming hele natten. Han har gjort det siden han var to mnd.

Skrevet

Heldiggriser... Lillegutt er 7 mnd og våkner fremdeles 4-6 ganger om natta og vil ha mat.....

Skrevet

Oj, det må være slitsomt ja. Min gutt på 7 mnd. har hatt noen urolige netter nå, han våkner å småsutrer, men det gir seg så fort han får smokken.

Legger han rundt 1930, da sover han som regel til 0630. I denne urolige perioden har han våknet mellom 05-0530, da har jeg gitt han en flaske i sengen, og han har sovnet igjen. Men i dag sov han til 0630, så da håper jeg det fortsetter.

Skrevet

Hun legger seg mellom 19.00 - 19.30 tiden og sover da til klokken er mellom 7 og 9.

Hun er 4 mnd og har gjort det siden hun var omtrent 1 - 2 mnd. =)

Skrevet

MIn legger seg kl 19.30 og våkner kl 05... noen tips på å få han til å sove en time lengre... jeg er litt trøtt for tiden.....

Skrevet

Ja, jeg har tips Mamma'n til Edvard: Vi hadde en periode det sånn at hun sov fra 19 til 05. Nå rett og slett holder vi henne våken til 20 og har dermed utsatt morgenen også til litt før seks. Går litt opp og ned da,men har ihvertfall forskjøvet noe. Var vanskelig de første kveldene å holde henne våken, dessuten våknet hun like tidlig de første morgenene. Går bra nå.

Så svar til hovedinnlegger :-) Sover noen ganger hele natta, ca ti timer i strekk. Andre ganger våkner hun midt på natta og holder det gående en times tid...

Skrevet

Takk - superdupermamma:) Det skal vi prøve!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...