Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv el-test idag.....men har jo ikke el før rundt 10-11 juni jo. Hvordan går det an? noen som vet? Hatt så merkelig mensen også for noen dager siden. Den kom 5 dager for sent og varte bare i 2-3 dager mot 6-7 dager normalt. Og ikke har jeg blødd noe særlig heller. Gravid er jeg heller ikke for graviditetstest er negativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt graviditetstest nå? Kanskje kroppen din ble litt tullerusk etter den kjemiske graviditeten?

Skrevet

Ja tror kroppen har blitt helt tullerusk nå ja.....jaja...får håpe den kommer seg på rett bane igjen snart da, hvis ikke så kommer ikke jeg til å forstå den på lenge. Ja graviditetstest har jeg også tatt, og den er negativ. Så det er nok bare kroppen som tuller fælt med meg nå ja. Den har jo alltid oppført seg så eksemplarisk tidligere, så derfor jeg er slik i villrede nå

Skrevet

kan jo være for tidlig at en graviditets test tester poitivt da...

Skrevet

Da får du henge med i svingene til kroppen kommer i gjenge igjen, og mars til sengs!!!

Skrevet

Ja da slår jeg meg til ro med at kroppen bare er litt tullerusk, og håper at det snart ordner seg. Får kjøre på fra dag en denne pp for å få det til å klaffe. Og en god slurk med solvipect

Skrevet

Lykke til, det går nok fint skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...