@Desea Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hei Dere som har hatt flere forsøk, bruker dere resten av medisinen fra forrige forsøk, eller kjøper dere nytt? Vet at det er penger å spare på gjenbruk, men er redd for at sprayen har blitt ødelagt ved å ha vært mye ut og inn av kjøleskap, åpnet for 2 måneder siden etc. Utløpsdatoen er IKKE forbi, men jeg er vant med andre typer nesespray som anbefales å brukes innen ett gitt tidsom fra åpning, og det står ingen til på paken eller i vedlegget om dette.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei ) På esken til nesesprayen Suprecur står det at åpnet flaske skal brukes innen 5 uker. På Puregon-pkn. står det at når nålen er stukket gjennom gummimembranen i sylinderampullen, kan produktet oppbevares i maksimum 28 dager. Dette betyr at brukte medisiner fra forrige forsøk ikke kan brukes igjen. Vi tar ingen sjanser!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har brukt opp resten av spray fra forrige gang og det har gått helt fint.. og jeg hadde også 3 doser igjen av 225ie fra gonal f i kjøleskapet fra siste forøsk.. og ringe leverandøren og jeg kunne bare ta resten så lenge væsken var klar og fin.. og så lenge jeg kun har hatt den i kjøleskap.. Så bruk opp det du har du hihi.. og spar de pengene..
allegodetingertre Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Har bare brukt progestan fra tidligere forsøk, har ikke hatt rester igjen ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå