Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dere som har hatt flere forsøk, bruker dere resten av medisinen fra forrige forsøk, eller kjøper dere nytt?

Vet at det er penger å spare på gjenbruk, men er redd for at sprayen har blitt ødelagt ved å ha vært mye ut og inn av kjøleskap, åpnet for 2 måneder siden etc.

Utløpsdatoen er IKKE forbi, men jeg er vant med andre typer nesespray som anbefales å brukes innen ett gitt tidsom fra åpning, og det står ingen til på paken eller i vedlegget om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

På esken til nesesprayen Suprecur står det at åpnet flaske skal brukes innen 5 uker. På Puregon-pkn. står det at når nålen er stukket gjennom gummimembranen i sylinderampullen, kan produktet oppbevares i maksimum 28 dager.

Dette betyr at brukte medisiner fra forrige forsøk ikke kan brukes igjen. Vi tar ingen sjanser!

Skrevet

Jeg har brukt opp resten av spray fra forrige gang og det har gått helt fint.. og jeg hadde også 3 doser igjen av 225ie fra gonal f i kjøleskapet fra siste forøsk.. og ringe leverandøren og jeg kunne bare ta resten så lenge væsken var klar og fin.. og så lenge jeg kun har hatt den i kjøleskap..

Så bruk opp det du har du hihi.. og spar de pengene..

Skrevet

Har bare brukt progestan fra tidligere forsøk, har ikke hatt rester igjen ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...