Gå til innhold

hvor tidlig kan man se kjønnet på ul ?


prøver3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet at søsteren min som har termin 070707 fikk beskjed om gutt når hun var 15 uker. UL senere har også vist at det blir gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei,anonym !! det spiller ingen rolle... det trenger vel ikke spille noen rolle fordi jeg lurer på dette ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absolutt mååååååå vite kjønnet så får de fleste vite det på ul i uke 18. Men er ikke det viktigste at ungen er frisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

selvfølgelig er det viktigst at barnet er friskt,ingen tvil om det.

og har ikke sagt jeg måååååå vite kjønnet.. ett tips til deg-les heller innleggene før du svarer. og kan du ikke svare som normale folk,så burde du ta deg en pause fra disse sidene,prøv å ha kontroll på deg selv,før du freser mot alt og alle.

ha en fin dag =)

 

(ingen fler innlegg fra meg til deg anonym)-har annet å gjøre en å la meg irritere over sånne som deg som ikke tør bruke nicket ditt engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, du gjør som du vil... Men tropper du opp på ul i uke 10 for å vite kjønnet vil legen le av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg baktus.. ingenting å bry seg om.. anonym er tydligvis ikke voksen nok til å stå for sine meninger !!! voksen nok til å bli mor da lurer jeg ? etter inleggene fra anonym,ser vi jo det er hormonene som tuller.. syns rett og slett synd på "typen" hennes (om hun har),eller kanskje hun bare bruker anonym knappen for å¨lage bråk ?

jeg velger å overse henne.

hun er rett og slett falsk mener jeg. ruller endel hormoner her også,men jeg lar det iallefall ikke gå ut over alle her inne. i dette går det kun til anonym,som er så utrolig flink til å skrive inlegg her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe må le av alle disse komentarene :) klart man er nysgjerrig på kjønnet til babyen å klart d er viktigst at babyen er frisk...men d er jo morro å kunne gå å kjøpe klær til babyen som man bærer på må du jo forstå kjære anonyme..mange som liker å gjøre klart utstyr til babyen sin å lage barnerom ikke minst :) gled dere over svangerskapet å kos dere med baby shopping...klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff tror jeg var den første til å bite på anonyms provoserende kommentar..... nå skal jeg prøve å huske det til neste gang!!!!! Vi overser slike anonyme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøver også å overse de innleggene,men desverre har jeg ett par ganger blitt ordentlig provosert av svarene. Det beste vi kan gjøre er å overse svarene og ikke svare dem,over til HI,jeg lurer også på det samme har fått time til ordinær ul 26.6 men er da litt over 14 uker,etter det jeg kan regne ut,kan man se kjønnet så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min forrige graviditet var jeg til UL uke 12, og legen sa da at det var for tidlig å kunne se kjønnet. Men på den ordinære UL uke 17 fikk vi selvfølgelig vite det!!! Og det var helt fantastisk!!!! Følte jeg knyttet skikkelig tette bånd til den lille jenten jeg bar på (alle trodde nemlig at vi skulle få gutt..) og husker jeg gikk og smilte for meg selv og tenkte at snart kunne jeg si at jeg hadde en datter. He he. Skikkelig hormonell, så det hadde vært akkurat likt om vi hadde fått en sønn!!!! I dag får inntil 40% vite kjønnet i løpet av graviditeten. Alle må gjøre det som føles riktig for seg selv :D

Lykke til!

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det KAn jo være viktig hva slags kjønn barnet er mht arvelige sykdommer f.eks. Hvorfor slenge drit ved absolutt alle anledninger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...