Gå til innhold

Jeg blør så når jeg har sex! =(

Gjest

Anbefalte innlegg

Hver gang vi har sex nå så begynner jeg å blø... Jeg blør ikke lenge eller mye altså, men er så ekkelt når vi er ferdige at det kommer ut brunt-rødt sammen med sæden liksom. Synes ikke det er morsomt i det hele tatt... Det gjør ikke vondt heller, så jeg skjønner det bare er noen slimhinner som er skjøre... Huff =( Men blir det bedre etterhvert? Eller kommer det til å være slik i lang tid fremover? Jeg er 9 uker på vei nå... Unnskyld de ekle detaljene mine altså =) hihi...

Mvh

Fortsetter under...

Jeg hadde det på samme måte til jeg var litt over 10 uker...

Vet at det ikke føles noe gøy. Har selv ringt legen for å høre om det var normalt for å si det sånn ;)

Forhåpentligvis går det over for deg også snart =)

Jeg har ikke blødd noe siden jeg var 10 +4/5 selv nå, og nå er jeg litt over 20 uker =)

Blødde en gang etter sex helt i begynnelsen.visste jo at det var normalt og hadde lest det flere plasser,men ble urolig likevel.Rart det der.Men værtfall... Kjøp dere glidemiddel:o) Hjelper på både det ene og det andre:p Du vet jo ikke hvor lenge du kommer til å plages med litt blod etter sex,og tørre slimhinner er jo et kjent fenomen som gravid.Bedre med litt glidemiddel og sex,enn at lysta forsvinner...:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...