Gå til innhold

Hvor lenge hadde babyene deres diaré om gangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har hatt diaré i snart 5 dager nå, og jeg er LEI! Håper at det går over snart, men er ikke noe som tyder på det enda...... Hvor lenge varte det når deres babyer hadde diaré?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ina Emilie hadde vel diarè i 3 eller 4 dager..

Skrevet

5 dager er ingenting.

Edvin og Adrian hadde diare i 2-2.5 uker! Det er mange bleieskift det. Sukk.

(Nå skal det sies at formen deres var fin, og at de spiste godt. Så det var ingenting annet å gjøre enn å håpe at de ble friske igjen. Og det ble de jo, til slutt :-) )

Skrevet

Huff da.. Ja, da får jeg vel bare smøre meg med tålmod.. I går var det en gang der han hadde bæsj OVERALT. Mage, rygg, bein, armer, ansikt.... Prøvde å holde han etter en arm og skylle han i dusjen....

Formen hans ellers er jo grei.. Han er mye mer klengete enn vanlig da.. Vil bare sitte på fanget eller bæres.. Setter jeg han ned på gulvet, kommer han snart ålende bort til meg, og begynner å gråte om jeg ikke tar han opp... Men nå er det snart leggetid..:-)

Skrevet

Siden han virker litt slapp, blir han sikkert fortere frisk en mine små krapyler. Bortsett fra sår stump bar de ikke preg av ørten bleieskift i døgnet, de var uforskammet friske kan man si.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...