Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 heia, ser du er blitt prøver så gøy da:) går det bra med deg ellers? det er en stund siden jeg har vært her:)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Hei! Jeg husker deg, men ikke sikkert du husker meg, da jeg skrev lite da du var her.. Ser du har blitt gravid! Gratulerer!
ludda Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Hei babycakes.Syntes det navnet var kjent?Når var du her sist å har du vært gravid å havnet her igjen akkurat som meg?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2007 Heia, ja jeg er 9+4n i dag, dt er ny personlig rekord.. har aldri kommet så lang før..har veldig troa på denne ganga:) ja du vi hadde akkurat beg på en pause uten prøving for sommeren,, så satt den skal jeg si hehe:) pause gjør susen:) åssen går det med deg?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Jeg holder egentlig til på Mannen ikke klar da.. For jeg ble ferdig utdannet til jul. Men nå har jeg akkurat fått meg fast jobb.. Og alt ligger tilrette for baby.. Men sambo ønsker fremdeles å vente... Men ellers er alt bare toppers.. hehe.. Denne spira sitter i ca 30 uker til ja! Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Hei suss@ =oD Først: Gratulerer med spira=o) og denne gangen sitter den=o) Ja, har blitt litt prøver da. Sambo sa ja, men får ikke lov til å kjøpe El-tester og sånt, riktig ennå...Han sa ja, men da måtte jeg få meg jobb...hehehe..så sitter her å skriver søknader så det suser...hehe Så nå er jeg inne i vår første pp...er veldig spent for tiden..og ikke minst nysgjerrig...hehe...venter på at TR skal bli ferdig..Håper det ikke blir så mye mer kluss med syklusen min nå, den er nok på bærtur Sånn ellers så har jeg det bra...Vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre nå for tiden, hvis vi ser bort i fra søknadskriving.hehe.. Hvordan går det med deg?? Ludde: fikk en gutt for 3 år siden, kom hit mai i fjor, men har ikke blitt prøver før nå, dessverre...Men mener å ha sett "deg" før her, men (unnskyld) det er alt jeg husker...=o/ Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå