Gå til innhold

Dere som er gravide/ har vært gravide tidligere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt et svangerskap som startet uten symptomer???? Forrige gang hadde jeg festesmerter og alle symptomene var tilstede. Denne gang er det så "stille" der nede... Har IKM 30.mai, og holder på å bli sprø av dette!!!! Jeg har vanligvis masse pms før mensen, men denne gang har jeg ingenting! Ikke ømme bryst, ikke mens murringer, ikke oppblåst osv. Har kun litt stikninger vaginalt (???) , er utrolig lei meg (vet ikke hvorfor !!!!!), og fryser masse. Men det er jo forenlig med forkjølelse også.

Ja jeg høres desperat ut, men vi har bare 1 pp igjen. Hvis ikke det klaffer denne eller neste gang så må vi pga usikker jobbsituasjon avbryte minst i seks månder. Og det vil jeg ikke!!!!

Tusen takk for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.Jeg har vært gravid 5 ganger.Den ene gangen kjente jeg ingenting.Merket bare at mensen uteble å så tok jeg en test å jeg hadde også stikkinger der nede men det var ikke som menstruasjonssmerter.Et av mine hoved standar symptomer på graviditet er at jeg blir forkjølet eller sår i kroppen.Har du økt utflod?eller kjent på livmortappen?

Skrevet

Hei!

Jeg hadde ingen symptomer da jeg testa positivt, testa egentlig bare for gøy.. Var helt sikker på at det ikke hadde klaffa.Men den ble positiv da, og nå er jeg snart 17 uker på vei og har hørt hjertelyden hos jordmor:) Symptomene kom vel snikende sånn litt etter litt, men synes fortsatt det er rart å tenke på at det faktisk er noen i magen min;)

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Jeg testet positivt i dag og har ikke merket noe bortsett fra noe svak stikking i magen og brystene. Ville aldri lagt merke til dette hvis jeg ikke hadde vært overoppmerksom på alt som kan kalles symptomer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...