Labbetøs Skrevet 28. mai 2007 #1 Del Skrevet 28. mai 2007 Til eget utdrikkningslag. Min fantastiske forlover hadde laget DET supre opplegget. Vi hadde egentlig planlagt å møte forloveren min og gubben hennes på cafe for å spise lunch først, og så dra å danse (de lærer oss engelsk vals til bryllupet).Så skulle vi ha spekematfest hjemme hos oss sammen med fire andre par. Da vi kom intetanende ned på cafeen til lunch, var hele gjengen samlet dær. Jeg fikk helt sjokk. Jeg hadde ikke misstenkt noen ting. Så spiste vi lunch sammen dær (var 12 stk på utdrikkningslaget), før jeg fikk bind foran øynene og ble ført ut med beskjed om at jeg skulle slge lapdanser på et kjøpesenter i nærheten, iført bikini. De dro meg avgårde, og jeg må innrømme at jeg begyndte å bli litt bekymret på det tidspunktet. Jeg ble ført med inn ii en garderobe, og dær ble jeg iført bikini. Så førte de meg videre, men istedet for å la meg selge lapdanser senket de meg ned i et massageboklebad og fjernet øyebindet da ejg forstod at jeg var på spasenter... Etter massageboblebadet tok jeg og mine to nærmeste venninner (de var med på spasenteret) dampbastu og ble satt i massagestol. Så fikk jeg full kropspeeling og massage med selvbruning. Mmmm... Etter det tok de meg med til gågata midt i sentrum, plasserte meg på en stol med en eventyrbok, og dær skulla vi ha eventyrstund med Ellie. De løp rundt med plakater og samlet unger, og jeg leste eventyr. Etter det var det middag på restaurant før de tok meg med til et innleid lokale hvor vi festet ut i nattestimene. Dær spiste vi is, og jeg fikk en 3 kg boks med lik smeltesjokolade som de dypper softisen i for å lage sjokoladetrekk. Den er kjempegod! Så kom det inn en dame som hevdet at hun var stripperen. Det var hun ikke. Hun var vår personlige bartender for kvelden. Hun lagde masse gode drinker til oss, og skapte skikkelig stemning. Så var det karapke med singstar, og playstation dansematter. Vi spiste snaks og drakk paraplydrinker ut over natten, og hadde en super dag. Kunne ikke hatt det bedre. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9434085-i-g%C3%A5r-ble-jeg-kidnappet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 28. mai 2007 #2 Del Skrevet 28. mai 2007 åå det hørtes artig ut:) jeg vil også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9434085-i-g%C3%A5r-ble-jeg-kidnappet/#findComment-9438916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå