Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Mi jente har plutselig blitt ei sovedukke;) ikke at jeg skal klage på det. I dag har hun sovet en times dupp på formiddag. Var så våken for mat og bleieskift deretter sovna hun og jeg la henne i vogna ute og hun sov i 3 timer. Deretter mat, bleieskift, litt lek tok ca en times tid så sovna hun igjen i 3 kvarter. Vet at hun også sovner en kort dupp før hun skal legge seg i 9 tiden. Sover ganske godt på natten. våkner et par ganger.
mammasgo`jente Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jenta mi har noen dager da hun kan sove hele dagen og så har hun noen dager da hun er våken omtrent hele dagen. Aldri godt å vite hvordan dagene blir. Sånn som i dag våknet hun ikke før 08.30 i dag tiddlig, fikk mat og sov til 11.00, fikk mat og sov tilo 14.30. Så var hun våken til 16.00 og fik mat. Nå sover hun godt i vogna si! Skal prøve å unngå at hun sover så mye mer før leggetid i 9 tiden, men rekner med at hun må ha seg en liten dupp. En vanlig dag står hun opp i 06.30 tiden og sover kanskje 7-8 timer i løpet av dagen. Legger seg mellom 21-21.30 om kvelden. Jeg er så heldig at hun sover rundt. Sover 22.00 til 06.00 ca. Så i løpet av et døgn sover hun kanskje 15-17 timer. Men hun har også dager da hun er våken ifra 15.00 til 22.00 uten å sove i det hele tatt. Dette er veldig slitsomme dager! Som oftest har hun en sovedag sånn som i dag dagen etter. Håper du ble litt klokere av dette!
Faylinn Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Gutten min har sovet lite på dagtid siden han ble født, men det blir en halvtime her og et kvarter der.. ingen rutiner. Etter siste måltid på kvelden, som kan være alt fra kl åtte til tolv, sover han ca 5 timer, og dette er den lengste søvnen i døgnet. Etter mating er han nå dessverre våken i 1-2 timer midt på natten, og sover deretter et par timer igjen. Skjønner ikke hvordan jeg skal få til mer faste rutiner og slippe denne lange våkenperioden om natten. Hvis jeg legger han uten at han raper, våkner han etter en halv til en time, men hvis jeg styrer på til han raper våkner han umiddelbart.. Har en del luftproblemer og dette pluss ammeproblemer (er nå over på flaske fulltid) er årsaken til lite søvn på dagen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå