Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg er straks på uke 10 og mine bryster er ikke så ømme lenger,(det gjør jo ikke noe) Men jeg lurte på om det gikk litt bort på dere og eller om dere har veldig ømme bryster ennå?? (samme som 2.trim)
Teltpluggen Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 jeg er i uke 10 og ømheten varierer veldig fradag til dag. Tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg for:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 nei egentlig er det godt, kan liksom gå i trapper uten att jeg må holde på de:)
Athina' Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Ååå jeg gleder meg til det skjer. Jeg våkner om natta når jeg snur meg, for det gjør så vondt og når jeg står opp om morran så må jeg løfte brystene ut av sengen *AU* :-( (Ser egentlig litt rart ut da jeg ikke kan skryte på meg big boobies hehe)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Hos meg er det også varierende fra dag til dag. Noen dager er det sjukt hvor tunge og ømme de er, mens andre dager er det litt bedre. Deilig med pause innimellom.. Ellers så synes jeg godt mine kan begynne å vokse litt, når de først skal være så vonde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå