Agne Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 I går inviterte jeg han til en el kos og å fikk han det ikke til. Huff for en nedtur. Kjenner det på meg at jeg er inne i el tider nå. Vet ikke om dere husker det, men han er for tiden sykemeldt grunnet depresjon, en langvarig sådan, og har fått medisin. Han har fått bivirkn. av medisinen slik at han ikke vil reise seg opp.... Shit og, han selv er jo selvsagt ulykkelig og jeg, ja, jeg er desperat Tiden går jo så fort og snart er jeg 41. Jaja, vi får se det komiske i det: hva nå det måtte være? Kanskje blidet av en desperat kvinne på 40, snart 41 som febrilsk kommer til kort i å få til enhelt normal aktivitet???
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Du er ikke den eneste, jeg har opplevd akkurat det samme. Tror det kan bli mye press på mennene våre. Jeg tror det er lurt å være der for mannen din nå som han sliter og kanskje legge babyplanene på hyllen ett par måneder.
fremtidoghåp Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Dette forslaget er VELDIG ortodoks, men det skal iflg en lege -på et annet nettsted- være mulig: Gjelder kun hvis mannen din får den opp hvis han "koser seg" alene. (Dvs at det ikke er fysisk, men mer det psykiske presset som gjør det ...) Eller er det kun medisinene?? I allefall, hvis han klarer det på egen hånd, og du ikke vil miste flere måneder uten prøving, KAN du prøve følgende: Kjøp et urinprøveglass og en engangs-medisinsprøyte (Tror det er det det heter. Ikke sprøytespiss, men bare for feks å sprøyte div. medisin inn i munnen på uvillige barn :-) La mannen din holde på på egen hånd, og be han om å prøve å få svømmerne til å stupe opp i urinprøveglasset eller en kopp eller noe. Så kan du i fred og ro suge svømmerne opp i medisinsprøyten og putte dem på plass der de skal være senere på kvelden. Men kanskje han blir like stresset av dette, det blir jo litt å skulle prestere det også..... Alternativt må man tenke prøvepause, enig med det.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Kjære agne.Dette er et velkjent problem for mange.Det beste erå ikke si noe om at du har EL men det er ikke lett for det klarer ikke jeg heller hver mnd.Siden han går på anti deppresiva også så er det ekstra vanskelig for han å bli tent når kosen ikke blir spontan men planlagt.Jeg gjør alt for å få kos på de rette dagene å det virker når jeg er kreativ å ikke nevner at jeg har EL.Å om han vet om det så står jeg for kreativiteten.Hva tenner han på,Lag en romantisk middag selv om det er en tirsdag,Gi han massasje,Menner får som regel reisning uansett hvor lite tent de er hvis du suger litt på helligdommen he he.Ærlig talt det er jo helt normalt.Pass på å være positiv å lag en positiv stemning.Problem snakking er en demper.Vær kreativ å ja det er slitsomt men du oppnår det du ønsker.Menner liker å bli koset med.Vær tålmodig,snakk med han å gi han følelsen av at du ikke forventer kos, bare ligge naken ved siden av deg.Da blir situasjonen opp til han føler han å da får han kanskje reisning å prestasjons angsten forsvinner.Velger å være anonym.He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå