Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart 4 måneder, og ca 8 kg.

Jeg skulle hatt noe jeg kan bruke en stund slik at det ikke er bortkasta penger (såg at babybjørn orginal bare kunne brukes til 10 kg..). Og noe som er enkelt å bruke siden jeg er alene halve året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gå en tur inn på tettinntil.com og kikk på mei tai, vi har en slik og den er helt super. kan brukes så lenge du vil og orker og bære barnet. vi har en tettitett og er super fornøyd med den. er veldig enkel i bruk. til og med pappaen og bestemødrene har prøvd seg på den og syntes den er enkel i bruk og så har den super bærekomfort for baby og bærer. kan brukes både på magen og på ryggen

Skrevet

Jeg har en ergo sele og et elastisk sjal(mobywrap). Jeg er veldig fornøyd med begge to. Jeg er alene, og har ingen problemer med å få på meg noen av de.. Jeg bruker ergoselen når jeg er hjemme, og bare vil ha noe lettvindt(den er enklest å ta på seg), mens jeg bruker sjalet hvis jeg skal gå lengre med han, da jeg syns sjalet er mer behagelig å gå med i lang tid, da man får vekten bedre fordelt, og jeg lett får vondt i ryggen. Akkurat nå sitter han og sover i ergoselen..:-) Den ligner jo mye på mei tai, bare at den klikkes på plass i steden for å knytes....(lillegutt er forresten 7 mnd og 8,5 kg)

Skrevet

mammaentiltrulte: tettitett? heter den det? fant ikke den jeg. Det er jo så mange forskjellige navn på de og slikt, vil være sikker på at jeg kjøper en bra en.. Hvor kan jeg kjøpe slikt? Jeg bor på landet så har ikke akkurat så mange butikker i nærheten som selger slikt.=)

kajakn og daniel: Vet du om noen side på internett jeg kan se den mobywrapen? Har aldri hørt om det men.. Har en tendens til litt vondt i ryggen til tider jeg også så er kanskje den som er mest aktuell for meg av de du fortalte om.

Skrevet

ergo...heilt topp sele:) anbefaler på det varmeste:)

Skrevet

Okei, takk for tips!

Flere som har noen tips? Har sett litt på ergo sin nå, men den var jo så dyr..

Skrevet

Prøv www.krusedull.net ;o)

Skrevet

Anbefaler mei tai. Ergo er en slags mei tai, men med spenner i stedet for knyting. Jeg synes mei tai har bedre bærekomfort. Patapum er også en formsydd sele (som ergo), den selges på www.dotedot.com

Elastisk sjal som f. eks. MobyWrap er deilig, men han vokser snart ut av det vektmessig. Jo tyngre de er, jo mer siger det, og det er ikke behagelig. Vevd sjal er topp å bære med til alle vektklasser, men er vanskeligere å lære enn mei tai.

Skrevet

Takk for svar fjummsi=) Patapum såg jo veldig grei ut, vet du forskjellen på den og ergo??? Siden ergo er mye dyrere tenker jeg på..

Skrevet

Men patapum kan man jo ikke bruke før babyen kan sitte opp selv står det på siden deres...

Skrevet

Hvis du ser på den linken jeg skrev lengre opp, så er det ganske store unger også som sitter i moby wrap der.. Jeg tror iallfall jeg kommer til å bruke det en god stund til.. Det er jo ganske billig også(399,-)

Skrevet

Ja jeg var å såg på de, men det var så mange forskjellige, og mange som var utsolgt også.. Men liker best slike som ergo sine, dumt at jeg ikke kan bruke patapum sine enda.... Vet noen om \man kan bruke dem før babyen kan sitte selv???

Skrevet

Bestlite nå en ergo bæresele, svart og vinrød=) Skulle få den hos mora mi=) så sier ikke nei takk til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...