Gå til innhold

"Symptomene redusert innlegget" ble så urolig etter svarene jeg fikk....


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann igjen.

Jeg la ett innlegg inn her i går om at mine symptomer har blitt redusert og ble veldig urolig etter de svarene jeg fikk.

Det jeg lurer på først og fremst er om når man har en ma, vil da disse menssmertene fortsette.

Jeg kjenner disse menssmertene igjen fra mine forrige svangerskap og vet at det er helt normalt.

Det eneste som er blitt borte er denne morgenkvalmen som har vært der tidligere.

Jeg har aldri mistet før så eg vet lite om dette...

bør jeg be om tidlig ultralyd eller?

 

Håper noen kan roe meg ned litt eller har erfaringer med det samme som meg.

 

Klem fra lykkelig mamma som

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du skal bekymre deg jeg:) Hvor langt var du på vei sa du? Har selv hatt ma og den oppdaget de etter at jeg hadde små blødninger. Hadde ikke særlig symptomer i det hele tatt sist egentlig, og de forsvant litt på slutten. MEN.. Du må huske at MANGE mister symptomene litt etter hvert, De fleste er det ingenting galt med i det hele tatt. Men hvis DU bekymrer deg så kan du jo ringe til lege eller jordmor, og snakke med de. Men jeg tror ikke du trenger å bekymre deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så svarene du fikk og regerte på de jeg og!

Symptomer kommer og går! Kvalmen kan fort forsvinne enten for noen dager eller for godt! Det er noen som er så heldige at den forsvinner for godt! Trenger absolutt ikke være noe galt forde!!

Har selv opplevd ma i uke 11 - men mine sympomer forsvant ikke før etter utskrapningen...

 

Du må bare slappe av og ikke bekymre deg!!!

Vil faktisk anbefale deg å ikke lese noen innlegg her inne om ma/sa eller blødninger.... Du blir bare bekymret av det!

 

Slapp av og nyd hver dag som går!

Du er heldige som slipper å vær kvalmen mer!!!!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke bra hvis symptomene plutselig blir borte, synes absolutt du burde komme deg til tidlig UL så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...