Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Hei, først vil jeg takke for at du tok deg brye å lese=) Du/dere skjønner det at nå har jeg i flere dager gått med en form for urolighet eller hva jeg skal kalle det... Jeg er urolig, upass....føler at noe trist skal skje med meg eller noen som jeg er veldig glad i. Sambo merker også på meg at jeg ikke er meg selv for tiden... Har ingen anelse for hva dette er, om det er bare noe jeg selv innbiller meg .... Er så trist og lei meg, men vet ikke hvorfor...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Send meg en pm med fødselsdatoen din, så skal jeg se på det... Veldig vanskelig å svare når man ikke vet noenting annet enn at du er anonym;) Men dersom du ikke vil det kan jeg svare på generell basis. Det trenger ikke være noenting i det heletatt. Alle har svigninger i humøret og noenganger er det sånn det slår ut. Men da blir jo det store spørsmålet, har du opplevd å tja, føle deg synsk tidligere? Mener du å kunne basere følelsene du har nå mer mer eller mindre konkrete hendelser tidligere?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hvem har skrevet inn ja????NEI helst ikke...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå