Gå til innhold

da har jeg kjøpt vogn:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKEA har faktisk fått best i test for en av sengene sine... :) Også er de fine og rimelige! Så det blir en sånn i hvit på oss... :)

Vogn skal vi se på neste tur til østlandet! :) Hvor kjøpte dere vogn? Var på Barnas hus for noen uker siden, ble helt syyyyyk!!! Vil shoppe.. :)

Så vannvittig rart dere er akkurat på samme plass som jeg var i fjor merkelig, jeg fikk min lille gutt 10 okt 2006

Men tilbake til temaet så vi reiste til happy lang i sverige og kjøpte både seng (med madrass sengetøy, kant, himmel osv) , stellebord, bilsete (besafe izisleep kan anbefales) og etc. Også var det masse annet fint der og til en billig penge i forhold til norge.

De hadde absolutt alt en kunne tenke seg av utstyr, hmmm tror jeg må ta meg en sverige tur igjen jeg, klarte visst å overtale meg selv her hehe.

Men uansett absolutt verdt et besøk.

Vi kjøpte seng på blå sprinkelseng på Ikea på lørdag. Tror det var litt "ment to be", for rett etter at vi kom inn i butikken kom det over høytaleren; "Alle sprinkelsenger i barnas avd. er nå til halv pris". Da måtte vi jo bare kjøpe!;) (Hadde på forhånd bestemt oss for denne senga på Ikea, så det var et skikkelig lykketreff)

Annonse

Jeg har også kjøpt vong, en simo duovong, har også kjøpt lammeullpose til vogna. Uten om det har jeg ikke handlet noe, men begynner å tenke mer og mer på det. Er en del man trenger så jeg har bestemt meg for å skrive en liste over ting vi må ha, og snart ta en tur på babyshopping. :)

åssen uke+dag er dere damer i?

jeg skal til svinesund til helga,og planlegger å gjøre unna bilstol og bagen til vogna da;o)

allerede greid å handle litt klær da...greide liksom ikke dyyy meg så søte som de var der de hang;o)

jeg er forresten 20+2

Jeg er i uke 20+2 jeg også faktisk.... Vi har kjøpt en del allerede vi..Kjøpte vogn i dag,babytravel grizzly til 1499kr på babyshop,sprinkelseng og reiseseng til 599kr for begge også på babyhshop,,

-dyner til seng og vogn

-sengetøy og laken

-litt klær

-gazkluter

-2 fleecepledd

en kjøredress

Syns det liksom er greit å ta det litt over langen jeg.....:) så slipper en å få ALLE utgifter på en gang....:0)

Vi skal bare kjøpe City Bag til sportsvogna til storesøster. Sater på å klare oss uten søskenvogn. Ser allerede nå at hun heller vil gå selv enn å sitte i vogna når vi er ute på tur. Til og fra barnehagen er det 300m, så det klarer hun nok sikkert bra. I helgene får vi heller ta med trilla om vi skal ut alle fire.

Annonse

Du altså,*flirer*.

Fra nordby-senteret: kjør til svinesund, ta av inn mot markeds-plassen (der maxi-mat, eurocash og alle godis-butikkene er)... Kjør til veien stopper (T.kryss) ta til høyre og følg veien ca 300 meter og du får happy-land på høyre side... Ligger nesten helt innerst i veien der...

Ps. la det være igjen litt varer til meg da...*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...