Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg har ei jente på 2 måneder, etter hun ble født har jeg slitt med masse vonde tanker, tenkt mye på døden osv... Har vell egentlig ikke heller hatt den riktige morsfølelsen. Men plutselig i dag løsnet alt inni meg, føler meg plutselig som verdens heldigste og så lykkelig. Noen flere som har vært som meg?. Er veldig redd di vonde tankene skal komme igjen.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Nei vil ikke mene du er unormal pga dette. Mange blir deprimert osv etter en fødsel, men det vil forsvinne med tiden sier dem på sykehuset. OG så bra da at du nå er lykkelig og glad! bare lev normalt og prøv å tenke mest på det positivie
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 velkommen i klubben:) jeg innbiller meg at dette har en sammenheng m at gleden over å få en baby er så stor at man automatisk begynner å tenke mye over livet og alt som kan skje og ikke skje. Jeg er også sånn, men det er bedre nå med tredjemann enn det var med min førstefødte. Man grubler og tenker, blir gjerne redd for å dø eller at andre som står deg nær skal dø. Tankene kan komme tilbake, men ikke la deg skremme, dette er helt normalt.
Har byttet nick ! Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Sånn hadde jeg det å. Tror det er vanlig jeg. En kombinasjon av den store forandringen det er å bli mor, hormoner og lite søvn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå