Gå til innhold

Hvor fort orker man besøk etter et KS (planlagt)?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ks i begynnelsen av oktober. Vet jo at det er en stor operasjon osv. Hvor fort, bortsett fra pappan da, orker man å ta imot besøk fra slekt og venner? Jeg kunne tenke meg at den første kvelden er forbehold meg, baby og pappa for å bli kjent og for å komme meg litt etter det store som har skjedd. Noen andre som har tenkt over dette?

Fortsetter under...

Hei:)

Jeg hadde et akutt ks for 3 år siden,og da ventet vi med besøk til vi kom hjem,var litt traumatisk for oss,pluss jeg mistet blod..Denne gangen skal jeg ha planlagt ks,og jeg tenker at de aller nærmeste kan komme kansje 1-2 dager etterpå:) men det må man føle på ETTER ks tenker jeg,og ikke avtale før..Er jo stor forskjell på formen til folk!

Jeg sov ikke noe særlig natten før ks, så jeg var veldig trøtt når jeg kom tilbake til barsel. Så jeg sov kl 1900. Var oppe kl 0530, og klarte meg ganske greit, gikk alene opp til nyfødtavdelingen der ungen var.

Vi fikk besøk kl 1300, det var da tanten og oldemor og det var fint å vise ham frem.

Annonse

mine snitt er utført på natten, og hadde besøk påfølgende dag... var også oppe og gikk da..... og hadde besøk hver dag på sykehuset.... synes det er greit å få gjort unna mesteparten av besøket på sykehuset, for da blir det roligere å komme hjem.... dessuten så er det jo besøkstider, sånn at man får hvilt seg masse mellom besøkene.... synes også at det er lenge med 7 dager på sykehuset, så det er greit å snakke med noen kjente et par ganger om dagen.... hvis det er dårlig med kjentfolk som ligger der sammen med deg da.... men det eer hva jeg synes...

Vi hadde den 1. kvelden alene bare vi 3. Våre familier bor ca. 2 timer fra sykehuset, så ingen av dem kom samme dag (vi hadde sagt at de ikke fikk komme før dagen etter heller da).

Dagen etter hadde vi mine foreldre, hans foreldre og min søster på besøk. Det gikk kjempebra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...