Gå til innhold

I morgen er det ultralyd og jeg er så speeeent....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

heisann!

hvordan gikk det på ul i dag??

jeg har også vært på ul i dag, trodde jeg hadde termin 2 des men den ble flytta til 29.nov..så fikk jeg se den lille på 12 cm og det var stort :)

skal ta ny ul den 25 juni og da får vi greie på om det er gutt eller jente, og evnt om det blir ny termin eller hva det blir..

holder på og glede meg ihjel selv....skal på første møte med den lille neste Torsdag jeg, og gleder meg masse=) håper alt er bra med den lille, og at de kan se kjønn hadde jo vært en liten morsom bonus=)

jeg var på ultralyd i dag... kjempespennede!! alt så veldig bra ut, og termin er fortsatt 31okt/1nov. jordmor kunne ikke si kjønn, men mente kanskje hu så noe mellom beina når ungen snudde seg, mulig gutt, men den ville bare ikke vise seg fram.. så da blir det som sist, ekstra moro ved fødselen :)

Jordmor kunne ikke se kjønn her heller, og jeg holder på å bli gaaaal av å ikke vite:) Det viktigste er SELVFØLGELIG at alt er i orden med den lille, men nå blir jeg nødt til bestille privat ultralyd for å finne ut av det. Jeg er rett og slett så nysgjerrig at det nesten gjør vondt!

Fikk termindato 4. november:)

Har forresten kjøpt meg ny leilighet i dag:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10125332&sid=10ajvGRmnX889551&pos=10&tot=25

Er den ikke fin? :)

Annonse

Oioioi! ultralyd og ny leilighet på samme dag:)høres ut som du har en superdag.

Skjønner godt at du ønsker å vite kjønn på babyen, det gjør jeg..skal sise masse sjokolade før ultralyden min slik at babyen blir litt "hyper", kanskje vi finner ut det da;)

Jeg må ha vært en av de heldige som fikk vite kjønn,så litt svart ut for meg der en liten stund og..men tilslutt sier hun at det er ikke noe som tyder på gutt og at hun med ganske stor sikkerhet kunne si jente:)

er så glad jeg:)

alt var bare bra og termin ble flyttet fra 2. til 4.nov...

akkurat den samme som mor hadde med meg og jeg har bursdag 2.nov...spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...