Gå til innhold

Litt blandede følelser her jeg sitter nå.....

Anbefalte innlegg

Fikk endelig positiv test i helgen, etter en MA i januar. Ikke noe jeg vil mer enn dette, men jeg reagerte helt annerledes enn jeg trodde... Ble rett og slett deppa og negativ... Er bare så utrolig redd for at det skal gå galt igjen, og kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare de neste kristiske ukene uten at det rabler for meg..!! Huff, håper virkelig at det går bra denne gang.....

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer- så utrolig heldig du er!

Det er ikke alltid at man reagerer slik man trodde, særlig siden du har en tøff opplevelse å bære på fra forrige gang.. Men trøst deg med det at det er svært sjelden at men mister flere ganger etterhverandre..og gjør alt du kan for å glede deg over hver dag du får ha den lille inni magen din- vips! en dag sitter du der med en baby i armene skal du se!

Ønsker deg all hell og lykke på veien, det går nok så fint skal du se!

Trøste og smile-klem!! : )

Kjære deg :o)

Gratulerer!!!!! Det er jo positiv test de fleste jobber for på disse sidene :o)

Ikke tenk så langt fram av gangen! Ta en dag av gangen, og vær fornøyd med de dagene som har gått bra fram til nå.....

Selv hadde jeg sa i februar, og kjenner fortsatt på engstelsen over at det skal gå galt. Men hver dag er en ny dag og en dag lenger enn i går. I dag er jeg 9+4 og kjempefornøyd med det.

Det er mange som får tidlig UL pga engstelse etter tidligere mislykkede svangerskap. Kanskje du kan få henvisning av legen din eller at dere betaler det selv på privatklinikk. Jeg kjenner nå at jeg begynner å bli moden for en bekreftelse på at jeg virkelig er gravid og at det står bra til så langt....har time i uke 12 men framskynder en ukes tror jeg.

Hvor gammel er datteren din? Jeg har en solstråle på 20 mnd :o)

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...