Gå til innhold

Hei allesammen!!


kariuss

Anbefalte innlegg

Hei på dere.. hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen her inne syns jeg ;) Jeg er i uke 6 eller begynnelsen av uke 7 tror jeg. Hadde vært hyggelig med litt respons!!

Ha en fin dag snuppelupper!

hilsen smootha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Jeg er 6+0 i dag..og for tiden litt for aktiv her inne, da jeg ligger sjuk :/ Ellers er jeg straks 24 år og bosatt i oslo.. Sammen med min snilleste kjære på 26, og vi venter vårt første. Hvem er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pelin :o)

 

Formen ikke noe bra??? Hva tenker du om jobbe imorgen?

 

....velkommen til alle nye, her er det plass til ALLE !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

Jeg er i uke 7+6 idag:) ja, er hyggelig å bli kjent med noen her inne:)

bor i hedmark, er 21, bor sammen med sambo og hans sønn på 5 som er her annenhver helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei smootha.

Jeg er vel i begynnelsen av uke 7, er ikke helt sikker da men.

Jeg er blir 24 i år, og bor ca 5 mil fra molde, her bor jeg sammen med min fantastiske samboer på 30, vi venter nå vår første. :)

Fortell litt om deg selv da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er heller laber kan man si. Takk som spør. Er redd det ser dårlig ut for jobb i morgen, med mindre et under skjer i løpet av natten..Men har jo fått pencilin, så skulle tro den begynner å virke snart. Stakkars pusen min som kun må stelle og dulle med en tiltaksløs og forøvrig lite tiltrekkende kjæreste (føler meg ganske uggen etter å ha ligget så lenge uten verken dusj eller tannpuss..usj og æsj!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pelin :o)

Leste ikke fortsettelsen på fy f!"#¤ innlegget ditt før nå....stri dag du hadde igår! Men guri det var jo enda bra at det ikke var svangeskapskvalme som forårsaket at du var så dårlig da... Ikke kvalm lenger??? Har ikke kommet mere blod håper jeg!!!

 

Ta deg tid til å bli litt bedre da, før du går på jobb. Mannen min og jeg har som regel at vi skal være en dag "nesten" friske før vi går på jobb, men så er vi sykepleiere også. Men vi unngår å pine oss selv på jobb.

 

Tar et par dager før pencillinen virker - god bedring :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt betryggende at det ikke var svangeskapskvalme, for jeg var oppe i rundt tjue ganger med oppkast i går, og tenkte grøss og gru hvis det er sånn tiden fremover skal være. Er kvalm fortsatt, men det er definitivt noe lettere enn i går. Har ikke kommet mer blod - heldigvis - så satser på at det bare var noe lureri for å gjøre gårsdagen så komplett som overhodet mulig :/ Jeg tror jeg skal holde meg hjemme i morgen ja - må jobbe litt med å få i meg litt næring og, for hittil har det vært dårlig..

 

Takk for omtanke og gode råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg vekke min datter som har sovet i 3 og en halv time!!!!! Sliten etter helg på camping med besteforeldre :o) Så da logger jeg ikke på før ikveld igjen tror jeg.... Slapp av nå, Pelin, synk ned i sofaen og mat høres ut som en god ide og prøve :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det skal jeg gjøre. Ligger godt begravet under dynen, og her skal jeg bli. Ha en strålende ettermiddag/kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei... Jeg tror jeg er 4 uker på vei, men blir litt forvirra av d legen sier og d jeg sjekker her inne..

Jeg blir 24 i november og bor sammen med min samboer i tønsberg.

Kjedelig at du er dårlig, jeg er ikke det enda... hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31. Har en jente på snart 7 og en gutt på 4. Nå er jeg 6+1 på vei - min nummer 3 og samboerens nummer 1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+5 i dag. Er 25 år eller blir 26 om noen måneder, dette er mitt første barn. Går på skole og skal til høsten begynne på mitt siste år, som jeg ikke kommer til å fullføre siden jeg har termin i januar (hvis alt går bra) Men jeg tar høstsemeteret og utsetter det siste semesteret mitt et år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...