mammasgo`jente Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 bekymra for jenta mi... jenta mi på 2 mnd har no sovet siden 22.30 i går. hun fikk mat 08.30 og 11.00 i dag, men har sovnet med en gang etterpå. våkner ganske ofte å gråter en stund før hun siger sammen igjen og sover. veldig slapp og sløv. det er tydelig at hun har vondt noen plass og hun trykker veldig med magen. har ikke hatt avføring siden lørdag formiddag. hun få kun morsmelk. har ikke feber, den har jeg målt. er litt klam, men ikke spesielt varm. hva gjør jeg? ringer legen eller bare se det an utover dagen? vær så snill å svar meg noen. setter stor pris på det. sorry hvis det er skrivefeil her... sitter med jenta mi på fanget. vil ikke legge henne fra meg...
*orginalt* Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg aner ikke hva det kan være, men jeg ville nok ringt legen hvis jeg var bekymret. Spesielt hvis hun er slapp og sløv. Det går helt sikkert bra, men det er jo bedre å få sjekket det slik at man er på den sikre siden og slipper å bekymre seg. God bedring til jenta di!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 hørtes ikke spesielt alvorlig ut i og med at hun ikke har feber. hadde hun hatt intense smerter hadde hun skreket og ikke sovet. Kan være at hu brygger på en infeksjon, men det kan også godt være at hun bare har en sovedag. ring legen hvis du er bekymret.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 ring til lege visst du er beskymra...er ikkje noe godt og sitte slik for deg vertfall, går nok sikkert kjempe fint:) er ikkje kjekt når dei er så små og ikkje er i noko strøk. min gut var sjuk da han var 14 dagar gammel:( så den følelsen du beskriver no forstår eg kjempe godt. stor klem til deg og jenta di:) ...går nok fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå