Gå til innhold

Spørsmål til dere som har lang tid mellom barnefødsler....

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Hører de sier d er omtrent som en førstegangsfødsel igjen etter så mange år. 8 år siden jeg fødte og har termin 3 august.

Alt er annerledes denne gangen, merker mye mere forandringer nå enn de 2 andre svangerskapene.... Hatt veldig mye smerter denne gangen og vært innlagt pga av fare for fortidlig fødsel... Ingen sånne problemer sist!! Kanskje noe med at vi er eldre og kroppen forandrer seg... Hormoner, hormoner!! Så er d en ny far denne gangen da...

eg har 6,5 år mellom siste fødsel og denne, så det blir spennande om denne blir lik den første. I så fall har eg ein kjapp fødsel i vente. Hard, men kjapp..

Også svangerskapet er veldig likt det første, ikkje likt det andre, og det kom veldig raskt etter nr. 1. Hu va bare 5,5 mnd når eg blei gravid med nestemann....

Heisann

Det var 17 år siden sist jeg var gravid.Kan bare si en ting:MYE lettere å være gravid når man er 18 enn når man er 36.......

Husker det var så enkelt fysisk når jeg var 18, rusla rundt som ingenting , var på en måte mye sterkere og spenstigere i kroppen.Etter fødslene da så ble jeg fort normal igjen og sprek som bare det.Nå fikk jeg heldigvis keisersnitt denne siste gangen, takk og lov!Følte meg utslitt i kroppen , bare lå på sofaen de siste ukene, både dag og natt, hadde veldig nedtrykksfølelse, tror at blæra og livmora er mye mer tøyelig nå enn i ungdommen og at det er derfor jeg hadde sånn skrekkelig nedtrykksfølelse, vondt var det rett og slett.+ at jeg fikk urinv.infeksjon.Men det er vel naturlig at kroppen blir mer tøyelig og sliten jo eldre man blir, derfor er det nok best å få bebiser i ung alder!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...