Gå til innhold

Prinsessa mi har kommet :)

linnpiia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk 12 dager over termin, den 19.05 bestemte jenta mi seg for å komme... 05.35 blei hu født, var 50 cm lang og veide 3730 g :) Og selvfølgelig verdens skjønneste unge ;) Klarer ikke slutte åh se på henne, bare koser meg masse :D

Jeg har jo levd i troa på at jeg ikke kom til å høre noe fra barnefaren, kjenner han såpass liksom... Men plutselig sendte han meg et brev på nettby og lurte på hvordan det stod til å at han så jeg hadde født og greier... Så nå skal vi plutselig ta kontakt!! BLÆÆH!! Jeg vil ha jenta mi for meg selv... Men må tenke på hennes beste.. Har sagt til han at han får si ifra når han vil møtes og snakke sammen så jeg går nå bare rundt å venter på å høre noe, har en skikkelig utrivelig følelse inni meg for jeg vil egentlig ikke ha noe kontakt med han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

først: GRATULERER SÅ MYE MED JENTA DI!!!!

jeg skjønenr hvordan du har det, skulle og ønske at han ikke var i livet mitt og den kommende jenten min sitt. men vi må nok bare være steke og tenke at det er best for de å ha kontakt med pappaene sine...

sender deg en goooood klem!! Forhåpentligvis går det myyye bedre enn du forventer!! ( håpr vertfall det)

LYKKE TIL

Skrevet

Gratulerer så mye=)

Skrevet

grattis:)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Skrevet

ååå gratulerer:)) blir mer å mer syyk her:p

Skrevet

Gratulere så masse:)

Vi ses inne på DIB;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...